Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:44:20 GMT

خودکشی کارگر معترض هپکوی اراک +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۳۷۹۳

خودکشی کارگر معترض هپکوی اراک +عکس

کارگران معترض کارخانه هپکو اراک در ادامه اعتراضات صنفی خود، صبح امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) مقابل شرکت، به محقق نشدن وعده‌های کارفرما در خصوص مطالبات مزدی و همچنین نامشخص بودن وضعیت کارخانه تجمع کردند

در پی این تجمع یکی از کارگران این شرکت از روی پل شهید بختیاری اقدام به خودکشی کرد که در نهایت به وسیله افرادی که در آن جا حضور داشتند نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران هپکو در سال‌های گذشته، پس از واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی، بارها به پرداخت‌نشدن به موقع دستمزد خود اعتراض کرده و خواستار بازگرداندن مالکیت آن به دولت شده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودکشی کارگر معترض اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با میدان‌داری کشور را از حضیض ذلت به اوج عزت رسانده‌اند

استاندار اصفهان گفت: یکی از اقشاری که به طور ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند تا استقلال و آزادی به جامعه بازگردد، کارگران بودند که با میدان‌داری خود کاری کردند کشوری که در حضیض ذلت بود به اوج عزت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی صبح امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمانه با تشکل‌های کارگری استان اصفهان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در نگاه مکتبی ما به آن پرداخته می‌شود موضوع کار و کارگر است.

وی افزود: موضوع کار و کارگر جایگاه کمال یافته‌ای در دین ما دارد به طوری که در سیر تاریخی می‌بینیم همه انبیا و اولیای الهی در توصیه‌های آسمانی خود به ویژه در اسلام جایگاه ویژه و متفاوتی برای جوهره کار و کارگر بیان کرده‌اند؛ تقدیس کار و کارگر و همسنگ بودن جان دادن او در حین کار با شهادت در راه خدا، تبیین می‌کند که باید چه نگاهی به جامعه کارگری داشته باشیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: یکی از اقشاری که به طور ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند تا استقلال و آزادی به جامعه بازگردد کارگران بودند که با میدان داری خود کاری کردند کشوری که در حضیض ذلت بود به اوج عزت رسیده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 751670

دیگر خبرها

  • کارگران با میدان‌داری کشور را از حضیض ذلت به اوج عزت رسانده‌اند
  • تجمع اعتراضی در مجتمع مس سرچشمه 
  • مراسم روز کارگر در شرکت نیشکر (+عکس)
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است