Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@15:02:37 GMT

برای رفتن به چهارباغ از مسیرهای جایگزین استفاده کنید

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۳۸۱۵

برای رفتن به چهارباغ از مسیرهای جایگزین استفاده کنید

در حال حاضر حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی به دلیل جابه جایی تأسیسات و اجرای عملیات عمرانی طرح پیاده راه سازی چهارباغ عباسی، مسدود است و رانندگان می‌توانند مسیر رفتن به چهارباغ را با مسیرهای موازی جایگزین کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- ‌یک‌شنبه ساعت 20:30- اگر از میدان انقلاب وارد خیابان آیت الله مطهری شوید و قصد حرکت به سمت شمال پل ابوذر را داشته باشید، تمام مسیر را در ترافیک گرفتار خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در محور کمال اسماعیل از سمت خواجو به سمت شمال پل فردوسی حجم زیادی از خودروها دیده می شود، ترافیک در خیابان فردوسی تا چهارراه فلسطین بسیار سنگین است.

پل فلزی از پل های شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است، از سمت خیابان سلمان فارسی حجم زیادی از خودروها به سمت میدان بزرگمهر در حال تردد هستنند.

بزرگراه شهید خرازی در دومسیر رفت و برگشت همچون روزهای گذشته رفت و آمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد، در چهارراه تختی به سمت خیابان طیب نیز ترافیک سرسام‌آوری دیده می‌شود.

در حال حاضر حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی به دلیل جابه جایی تأسیسات و اجرای عملیات عمرانی طرح پیاده راه سازی چهارباغ عباسی، مسدود است و رانندگان می‌توانند مسیر رفتن به چهارباغ را با مسیرهای موازی جایگزین کنند.

خیابان امام خمینی(ره) ترافیک سنگینی دارد، در خیابان پروین نیز مسیر حرکت به سمت خیابان جی شلوغ است.

چهارراه آبشار از سمت فلکه فیض تا این چهارراه بار ترافیکی پر حجم است، در خیابان مدرس از سمت میدان قدس رفت آمدخودروها  به سمت خیابان ضابط زاده با کندی انجام می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافیک شهری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود

شهردار کرمانشاه گفت : بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه ، حد فاصل سی متری اول و دوم ( نوبهار ) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک , توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: در تمام شهرهای دنیا و بسیاری از شهرهای کشور خودمان و خصوصاً کلان شهرها مناطقی تحت عنوان پیاده راه یا مرکزی تحت عنوان تجمع شهری یا به اصطلاح شهرسازی، پلازای شهری در نظر گرفته شده است که محل تردد و خرید و فعالیت‌هایی است که مردم در سطح شهر نیاز دارند که تاکنون در شهر کرمانشاه پیاده راه احداث نشده است.

وی گفت: در نشست امروز شورای ترافیک شهر کرمانشاه موضوع ایجاد پیاده راه پیشنهاد و مورد بررسی واقع شد.

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم (نوبهار) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک, توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام مطالعات دقیق سپس پیاده راه به صورت آزمایشی اجرا شود که امیدواریم مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد.

نوروزی گفت: اگر این طرح پیاده راه با موفقیت انجام شود یک نقطه قابل استفاده برای همشهریان در حوزه خرید، فعالیت‌های فرهنگی و تجاری در شهر کرمانشاه خواهد شد که فکر می‌کنم مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 745285

دیگر خبرها

  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش