Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در کارگاه آموزشی مدیران ستادی واستانی از مدیران برتر ستادی، مدیران شعب و شعب بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است براین اساس مدیریت امور بازرسی، اعتباری و سرمایه‌گذاری و روابط عمومی و حوزه مدیریت به‌عنوان امورهای برتر ستادی موردتقدیر قرار گرفتند ضمن آنکه مدیریت شعب استان‌های البرز، تهران، اصفهان، کرمان، هرمزگان و کهکیلویه و بویراحمد بر اساس شاخصه‌های مدیریت مطالبات غیر جاری، رشد و بهبود کیفی منابع ارزان‌قیمت و افزایش توان سودآوری و درآمدهای غیر مشاع به ترتیب عناوین برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان‌ذکر است اسامی شعب برتر با توجه به رعایت شاخصه‌ای ذکرشده نیز اعلام گردید که براین اساس از شعب گروه اول شعبه مستقل مرکزی، شعبه رجایی شهر کرج، فاطمی تهران، مرکزی کرج و مرکزی مشهد اول تا پنجم شدند و از شعب گروه دوم مرکزی یزد، مرکزی سنندج، پیروزی تهران، مرکزی مهاباد، مرکزی بابلسر و مرکزی سیاهکل به‌عنوان شعب برتر انتخاب گردیدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران