Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: در یک اقدام مشترک جهاددانشگاهی باید با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های این سازمان بتوانند مجهزترین مرکز ناباروری را در استان اردبیل راه‌اندازی کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با رئیس سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: جهاددانشگاهی اردبیل در حال حاضر حرکت شایسته‌ای را در حوزه توریسم سلامت آغاز کرده که با فعالیت مرکز ناباروری قفقاز امکان پذیرش و مداوای بیماران از کشور همسایه آذربایجان فراهم آمده ولی انتظار می‌رود جهادادانشگاهی واحد اردبیل با همکاری تامین اجتماعی زمینه تجهیز و تقویت این مرکز در یک ساختمان مناسب‌تر را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به استان اردبیل و بازدید از شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: امیدواریم نتایج این سفر و جمع‌بندی انجام شده در سفر پیش روی وزیر تعاون و رئیس جمهور در مهرماه به نفع توسعه استان اردبیل رقم بخورد.
رئیس شورای اداری استان اردبیل کمبود تخت بیمارستانی را در استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: ما در استان اردبیل یک هزار و 900 تخت بیمارستانی داریم که تا سال 1400 باید این تعداد به 3 هزار و 400 تخت برسد در حالی که هیچ هدفگذاری و برنامه مشخص به غیر از طرح اولیه احداث بیمارستان هزار تختخوابی به همت علوم پزشکی نداریم.
بهنامجو گفت: در اکثر شهرها ما با کمبود امکانات بیمارستانی روبرو هستیم به طوری که گاه در راهروهای بیمارستان‌ها بیماران مورد مداوا قرار می‌گیرند و این در حالی است که به غیر از جمعیت ثابت استان باید ورود 8 میلیون گردشگر را نیز به این مجموعه اضافه کرد.
وی ادامه داد: در کنار علوم پزشکی باید سازمان تامین اجتماعی براساس ماموریت حوزه درمان خود تلاش کند تا تعداد تخت‌های بیمارستانی و درمانگاه‌های تخصصی خود را افزایش دهد که در این سفر امیدواریم وعده‌های عملی در تحقق این برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها داده شود.
استاندار اردبیل به سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در مهرماه اشاره کرد و افزود: ما قبل از سفر رئیس جمهور با دعوت از وزرا سعی در جمع‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های قابل اجرا و مصوب در سفر رئیس جمهور داریم که امیدواریم سازمان تامین اجتماعی نیز در کنار افزایش تخت‌های بیمارستانی به تعداد 400 تخت به راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی اقدام کند.
بهنامجو تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری شستا نیز باید در استان اردبیل سرمایه‌گذاری‌هایی را در بخش معدن، توریسم و دارو انجام دهد تا این استان محروم بتواند از قبل این سرمایه‌گذاری سودمند شود.
وی ماموریت سازمان تامین اجتماعی را در حوزه محرومیت‌زدایی یادآور شد و اظهار کرد: در کنار خدمات‌ بیمه‌ای و درمانی سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های وابسته این سازمان فرصتی استثنائی فراهم خواهد آورد تا تحول جدی و اساسی در این حوزه رقم بخورد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تامین اجتماعی دارو سازمان تامین اجتماعی سرمایه گذاری قفقاز موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی