Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن خدابنده‌لو، در همایش تجلیل از جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت که امروز، 23 اردیبهشت ماه در مجتمع ایثار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: 554 عملیات امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر کردستان سال گذشته در استان صورت گرفته است.
وی از ارائه 300 هزار نفر خدمت به مسافران نوروزی به همت جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد و افزود: داوطلبان و جوانان امدادگر هلال احمر مایه افتخار جمعیت هستند چراکه بدون هیچ چشمداشتی بیشترین خدمات را به آسیب دیدگان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدابنده لو با اشاره به اینکه خانواده های امدادگران پشتوانه های محکمی بریا آن ها هستند، عنوان کرد: به مت این پشتوانه استوار است که جمعیت داوطلبان در ایام سیل و زلزله، حوادث طبعی، تصادفات و ایام تعطیلات دور از خانواده و در کنار مردم مشغول ارائه خدمت هستند.
وی وجه تمایز هلال احمر با سایر ارگان ها را ارائه خدمات بشردوستانه دانست و عنوان کرد: مجموع عملیات های صورت گرفته و حجم گسترده خدمات ارائه شده، کار جمعیت را نشان می‌دهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه این حجم گسترده خدمات بدون کمک داوطلبان و جوانان امکان‌پذیر نیست، اعلام کرد: خدمت بی منت از ویژگی بارز فعالیت‌های هلال احمر است.
امیر قادری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه این مراسم گفت: داوطلبانه بودن فعالیت‌های هلال احمر کار این نهاد را ارزشمندتر کرده است.
وی افزود: در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، سونامی و ... اولین کسانی که در محل حادثه حاضر می‌شوند، جمعیت هلال احمر بوده و همواره پشتیبان خوبی برای ادارات و دستگاه‌های مختلف بوده‌اند.
قادری بیان کرد: همین امر نشان از عشق، آگاهی و باور آن ها به کار در هلال احمر و ارائه خدمت به آسیب دیدگان دارد.
وی اظهار کرد: استان کردستان در حادثه کرمانشاه سنگ تمام گذاشت و هم دستگاه های مختلف و هلال احمر در کنار مردم به کمک مردم حادثه دیده کرمانشاه شتافتند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: هر کاری که منجر به مشارکت همگانی شود، موفق است و ارائه خدمت در هلال احمر به دلیل اینکه داوطلبانه و مشارکتی بوده، همواره موفق است.
یادآور می‌شود؛ در ادامه این مراسم از امدادگران برترت و شهرستان‌های برتر در ارائه خدمات بشردوستانه و جوانان امدادگر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال ۱۴۰۲، در برنامه و فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.

دکتر پیام جلالی، بیان داشت: در یکسال گذشته، ۲۴۹ فعالیت داوطلبی و ۱۹ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی، ۲۹ کاروان سلامت، ۴۲ طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ۱۲ طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۲ هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتن خواب، بیش از ۳ هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع و ۲۰۵سفره افطاری برگزار شد، هم چنین توسط اعضای داوطلب، ۸۱ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت: در فعالیت‌های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از ۱۷ هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و ۶۵۰۰ نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه‌های داوطلبی مشارکت داشتند.

۱۲۲ خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، ۲ هزار نفر از آموزش‌های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش‌های متفرقه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان