Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

منچسترسیتی موفق شد با گل گابریل ژسوس در وقت های اضافه نیمه دوم، لیگ را با برتری به پایان برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های ساوتهمپتون و منچسترسیتی در بازی های لیگ برتر انگلیس ۲۳ اردیبهشت ۹۷ که این بازی با برتری ۱-۰ منچسترسیتی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوتهمپتون بازی منسجم و روانی را ارائه می داد و در حملات خطرناک نشان می داد. در دقیقه ۷، براوو ضربه استفنز را مهار کرد و شانس خوبی را از حریف گرفت. دو دقیقه بعد، ضربه سر هوئدت به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۲۵ نیز ضربه هوئدت به کنار تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در نیمه اول ساوتهمپتون روی هم رفته تیم برتر میدان بود و منچسترسیتی خطر جدی را روی دروازه حریف ایجاد نکرد. شاید به این دلیل که آنها قهرمانی خود را از هفته ها قبل قطعی کرده بودند.

منچسترسیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم با انگیزه تر از نیمه اول نشان می دادند. در دقیقه ۵۶، فرناندینیو در موقعیتی خوب، ضربه دقیقی به سمت دروازه حریف نزد و توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۱، ضربه استرلینگ در یک موقعیت خوب، به تیرک دروازه برخورد کرد.

روی ارسال کرنر، ضربه سر استونز با واکنش خوب مک کارتی مهار شد. منچسترسیتی بازی را تهاجمی دنبال می کرد و در پی کسب ۱۰۰ امتیاز و رکورد شکنی بود. در دقیقه ۷۸، ساوتهمپتون روی یک ضد حمله خطرناک ظاهر شد و ضربه تادیچ به تیرک دروازه منچسترسیتی برخورد کرد. در نهایت در چهارمین دقیقه وقت های اضافه بود که گابریل ژسوس با پاس بلند دی بروینه موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا فصل به بهترین شکل ممکن برای شاگردان پپ گواردیولا به پایان برسد.

شرح گل ها
گابریل ژسوس، دقیقه ۹۰+۴ برای منچسترسیتی: با پاس بلند دی بروینه، ژسوس در مقابل دروازه توپ را از روی سر مک کارتی عبور داد و وارد دروازه کرد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس بازی های لیگ جزیره تیم فوتبال ساوتهمپتون لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات