Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@17:42:12 GMT

ابراهیمی: کی گفته به جام جهانی نمی‌رسم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۵۳۲۵

امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش استقلال دیروز با حضور در کلینیک باشگاه استقلال پیگیر درمان پای خود بود. با دیدن امید ابراهیمی از شرایط او و اینکه آیا به بازی سه‌شنبه خواهد رسید یا خیر سؤال پرسیدیم اما هافبک خلاق استقلال که از بروز برخی شایعات بی‌اساس در خصوص میزان آسیب‌دیدگی‌اش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید گفت باید تا روز بازی صبر کرد و مهم‌تر از آن تشخیص نهایی دکتر نوروزی مبنی بر بازی کردن یا نکردن من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی از برخی رسانه‌ها و دامن زدن بی‌اساس به آسیب‌دیدگی‌اش گله‌مند بود و اظهار داشت بعضی دوستان بدون آنکه بخواهند به خود زحمتی بدهند بدون هیچ گونه تحقیق از من و کادر پزشکی باشگاه گمانه‌زنی‌های خود را در قالب خبر انتشار می‌دهند. خبر به دور از واقع مصدومیت من که حتی از شکستگی و ترک برداشتن استخوان پا از آن یاد شد، باعث نگرانی خیلی از دوستان و خانواده‌ام شده است. خبر از دست دادن جام جهانی به خاطر آسیب‌دیدگی که اصلاً میزان آن در حدی نیست که مرا از تیم ملی دور کند تأثیر ناخوشایندی روی خانواده‌ام گذاشته به طوری که از من خواستند تا با مصاحبه‌ای جوابگوی این شایعات باشم. اما از آنجایی که زیاد اهل مصاحبه نیستم بیشتر تمرکز خود را معطوف به آماده‌سازی و رسیدن به تیم ملی و استقلال خواهم کرد. امید ابراهیمی در پایان درد دل‌های خود، از حضور در تحریریه خبرورزشی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امید ابراهیمی باشگاه استقلال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!

مدافع میانی تیم سپاهان در تعطیلات زمستانی در لیست خرید باشگاه استقلال قرار داشت، اما باشگاه سپاهان در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرد: هیچ کدام از بازیکنانش را برای حضور در استقلال آزاد نخواهد کرد. استقلال علاوه بر محمد دانشگر بازیکنانی، چون امید نورافکن، فرشاد احمد زاده، امید نورافکن و ... را هم می‌خواست.

محمد حسین مرادمند در بازی با شمس آذر بعد از اینکه روی کرنر ابوالفضل جلالی و با ضربه سر دروازه تیم میهمان را باز کرد، مدل محمد دانشگر شادی کرد. به نظر می‌رسد همبازی قدیمی دلش برای محمد دانشگر تنگ شده است. اما شاید قضیه جدی‌تر از این تصور باشد. استقلال محمد دانشگر را می‌خواهد و محمد دانشگر هم مایل است بار دیگر به اردوی آبی‌ها بر گردد. به خصوص که در سپاهان نتوانست جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند و فشار‌های زیادی را طی دو فصل اخیر تحمل کرد.

محمد دانشگر که به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی اردوی آبی‌ها را ترک کرده بود، حالا برای بازگشت به استقلال یک بهانه قوی هم دارد. اینکه استقلال زیر پوشش اسپانسر رفته و در فصل آینده بر خلاف همه دوران حیات نظام مالی منظبی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی 

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است