Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، شاهین بداغی فرنگی کار ملی پوش تیم سینا صنعت ایذه که به همراه تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال ارزشمند نقره دست یافته بود، عصر امروز در میان استقبال پرشور مردم ایذه وارد این شهر شد.

هوشنگ حاتمی سرپرست کادر فنی تیم کشتی سینا صنعت ایذه و میثم دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکز لوپز، سرمربی قطر، پس از بازنشستگی کاپیتان حسن الهیدوس از فوتبال ملی، اسکواد جدید تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد تا در این ماه در دو بازی متوالی مقدماتی جام جهانی به مصاف کویت برود.

قطر روز 21 مارس به مصاف کویت می‌رود و این تقابل که پنج روز بعد در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 است، تکرار می‌شود.

الهیدوس پس از اینکه ماه گذشته قطر را برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و قبل از آن قهرمانی 2019 همراهی کرد، شنبه گذشته از فوتبال ملی برای همیشه خداحافظی کرد تا سرمربی اسپانیایی قطر مجبور به انتخاب جانشین شود‌.

لوپز روز دوشنبه لیستی متشکل از 25 بازیکن را با کاپیتانی اکرم عفیف، بهترین گلزن جام ملتهای آسیا منتشر کرد.

لیست تیم قطر به این شرح است:
دروازه‌بان‌ها: سعود الخاطر (الوکرا)، صلاح زکریا (الدحیل) و مشعل برشم (السد)

مدافعان: مهدی علی (الوکرا)، اسماعیل محمد (الدحیل)، بسام الراوی (الدحیل)، سلطان البریک (الدحیل)، طارق سلمان (السد)، لوکاس مندز (الوکره)، محمد عیاش (الاهلی)، محمد واد (السد) و همام الامین (الغرافه).

هافبک‌ها: احمد الجناحی (الغرافه)، احمد فتحی (العربی)، جاسم جابر (العربی)، عبدالعزیز حاتم (الریان)، عبدالله الاحراق (باشگاه قطر)، عبدالله المعرفی (العربی)، مصطفی طارق (السد) و مهدی المجابه (شمال).

خط حمله: احمد الراوی (الریان)، احمد علا (الغرافه)، اکرم عفیف (السد)، المعز علی (الدحیل) و یوسف عبدالرزاق (السد).

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • رضایی: در عمرم هزار تومان از کشتی حقوق و شهریه نگرفتم که منت‌شان را بکشم
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی؛ کار میثم دلخانی سخت شد
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها
  • نایب‌قهرمان فرمول یک به دنبال پول است یا مقام؟!
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی