Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می‌رسد تمامی شایعات و احتمالاتی که اخیرا حول شرکت موتو می‌چرخید، صرفا به گوشی Moto Z3 Play این شرکت اختصاص ندارد و گویا موتو قصد دارد دو گوشی هوشمند دیگر نیز به بازار عرضه کند.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه، شرکت موتو قصد دارد دو گوشی از نسل دوم گوشی موتو سی خود را با نام‌های Moto C2 و Moto C2 Plus رونمایی و عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه به تازگی تصاویر رندر این دو گوشی نیز منتشر شده است که احتمال عرضه زودهنگام آنها را چند برابر می‌کند. آنطور که در تصاویر مشخص است، دو گوشی نسل دوم موتو سی طراحی شبیه به Moto E4 دارند.

در ادامه تصاویر رندر دو گوشی Moto C2 و Moto C2 Plus شرکت موتو را مشاهده می‌کنید؛ همچنین لازم یه ذکر است که هنوز قیمت دقیق، مشخصات و تاریخ عرضه این دو گوشی مشخص نیست.

انتهای پیام/

تصاویر رندر دو گوشی Moto C2 و Moto C2 Plus را ببینید +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش ایرنا،خبرگزاری رویترز، به دنبال انتشار گزارشی از شرکت سازنده بدنه این جت که قصد دارد اولین بدنه هواپیما را تا سپتامبر ۲۰۲۷ تحویل دهد، یکی از مدیران اجرایی این شرکت چینی گفت: اولین جت پهن پیکر شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین (COMAC) در «مرحله طراحی دقیق خود» است.

به نظر می رسد بیانیه سازنده، اولین نشانه ای از جدول زمانی تولید این جت به نام «C۹۲۹» از زمانی است که روسیه در سال ۲۰۲۳ سرمایه گذاری مشترک چین و روسیه را برای توسعه هواپیمای دو راهرو ترک کرد.

چین، از طریق شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین، سرمایه گذاری زیادی در تلاش خود با هدف ورود به بازار هواپیماهای مسافربری تحت سلطه هواپیماسازان غربی «بوئینگ» (BA.N) و «ایرباس» (AIR.PA) انجام داده است.

شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین، تاکنون جت باریک بدنه «C۹۱۹» و جت منطقه ای «ARJ۲۱» را وارد بخش تجاری کرده است اما برنامه بهره برداری از نمونه های پهن پیکر به طولانی مدت با تاخیر مواجه شده است.

این شرکت می گوید که جت C۹۲۹ بین ۲۸۰ تا ۴۰۰ صندلی و بُردی معادل ۱۲ هزار کیلومتر خواهد داشت.

در بحبوحه کمبود جهانی هواپیماهای جدید، مقامات پکن گفته اند که می خواهند جایگاه شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین را در داخل این کشور و به طور بین المللی در سال جاری میلادی ارتقا دهند. از طرفی، شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین نیز به شدت به قطعات طراحی شده غربی متکی هستند.

بر پایه این گزارش، چین همچنین در حال کار بر روی یک موتور پهن پیکر داخلی است.

یکی از نمایندگان شرکت دولتی هواپیماهای تجاری چین در نمایشگاه هوایی سنگاپور ماه گذشته میلادی گفت: موتور C۹۲۹ هنوز تعیین نشده است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888649

دیگر خبرها

  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • فرودگر قمری «اودیسیوس» برای همیشه از کار افتاد
  • عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • کدام محصولات دانش‌بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نفت، گاز و پتروشیمی جهان عرضه شدند؟