Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آیین مذهبی معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان به همت شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی برگزاری آیین استقبال از ماه رمضان در اردبیل تصریح کرد: سومین مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراسم روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ساعت 18 در مهدیه اردبیل واقع در ورودی اداره کل پست برگزار می‌شود، گفت: از عموم شهروندان انتظار می‌رود با شرکت در این مراسم به پیشواز ماه مبارک رمضان رفته و از فضایل و معنویت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در جمع شهروندان بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم ارتقای توجه شهروندان به آموزه‌های دینی و ایجاد همبستگی و وحدت بین شهروندان است که علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در نظر گرفته شده است که در گرامیداشت این ماه مبارک برگزار می‌شود.

لطف‌اللهیان افزود: در این آئین مذهبی معنوی مداحان اهل بیت(ع) با مناجات‌خوانی در یک فضای معنوی به استقبال ماه خدا خواهند رفت که هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در این زمینه انجام شده است تا بتوانیم شاهد برگزاری پرشور و گسترده این آیین در اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در مراسم استقبال از رمضان از چهره‌های برتر قر‌آنی نیز تجلیل شده و در ایام این ماه مبارک ایستگاه‌های صلواتی و افطاری‌های ساده به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان روزه‌دار در سطح شهر برپا خواهد شد که مکان‌هایی به اینمنظور در نظر گرفته شده است.

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل - ماه رمضان - شهرداری ها -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل ماه رمضان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز

ایسنا/فارس تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳ منعقد و از پوستر این رویداد با حضور معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد.

همچنین در ادامه‌ این مراسم، با حضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در ادامه‌ این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولان دانشگاه شیراز به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب‌ و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشورهای مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد