Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-06@14:07:51 GMT

ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۸۸۵۷

ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، احسان علیخانی با «ماه عسل»، رامبد جوان با برنامه «خندوانه»، نیما کرمی با جنگ شبانه «دعوت»، هادی صلح‌جو با «ماه خدا» و احمد کاظم‌زاده با «شهر عزیز» از جمله مجریانی هستند که برنامه‌های رمضانی امسال را اجرا می‌کنند.

شبکه‌های یک، سه و پنج سیما ویژه برنامه‌های افطار و سحر ماه رمضان امسال را تدارک دیده‌اند که در این میان می‌توان به برنامه‌های «ماه و ماهی»، «ماه خدا»، «ماه عسل»، «جشن رمضان»، «دعوت» و «شهر عزیز» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویژه برنامه افطار و سحر در شبکه یک

بر همین اساس، شبکه یک سیما برنامه «ماه خدا» با اجرای هادی صلح‌جو را به عنوان ویژه‌برنامه سحر در نظر گرفته است. همچنین برنامه «ماه و ماهی» به عنوان ویژه‌برنامه این شبکه تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

برنامه «ماه و ماهی» در روزهای ماه رمضان در ساعات پایانی نزدیک شدن به اذان مغرب، بعد از خبر ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. مجری این برنامه رمضانی هنوز مشخص نشده است.

همچنین هر شب پس از پخش سریال رمضانی «سر دلبران»، جنگ شبانه «دعوت» با اجرای نیما کرمی و زینب زارع و به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز به صورت زنده از برج میلاد راهی آنتن می‌شود.

«ماه عسل» در شبکه سه

فصل جدید برنامه تلویزیونی «ماه عسل» از نخستین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه می‌رود.

نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۹ پخش می‌شود و تا اذان مغرب ادامه دارد.

سه برنامه رمضانی در شبکه چهار

«گفت و گوی تنهایی»، «معنای زندگی» و «۳۰ سریال» از مهمترین برنامه‌های رمضانی شبکه چهار سیما در ماه رمضان امسال است.

برنامه «۳۰ سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی ۳۰ سریال شاخص رمضانی از دهه ۸۰ تا کنون را پخش می‌کند. نخستین قسمت برنامه «۳۰ سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود، ساعت پخش این برنامه ۱۷ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

«شهر عزیز» و «جشن رمضان» در شبکه پنج

ویژه برنامه افطار شبکه پنج سیما با عنوان «شهر عزیز» از سفره‌های افطار حرم امام رضا (ع) با اجرای سید کاظم احمدزاده هر شب ساعتی قبل از لحظات افطار از شهر مشهد به صورت زنده راهی آنتن می‌شود.

برنامه «جشن رمضان» از بوستان گفت‌وگو امسال نیز ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده از شبکه پنج سیما راهی آنتن می‌شود.

«جشن رمضان» را هیراد حاتمی و ابوالفضل آقاخانی با هم اجرا خواهند کرد. این برنامه از اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر بعد از اذان مغرب حدود ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

«خندوانه» ویژه‌برنامه رمضانی شبکه نسیم


شبکه نسیم رمضان امسال سری جدید برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان را در نظر گرفته است. سری جدید برنامه «خندوانه» با حضور عروسک جناب خان پخش می‌شود.

ایسنا

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: برنامه رمضان رمضانی پخش افطار اجرای امسال سریال خندوانه برنامه های تهیه کنندگی زنده مبارک نخستین تلویزیونی عنوان گرفته ویژه برنامه اردیبهشت علیخانی احسان پنجشنبه رامبد صلح جو شبانه همچنین می رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

 پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون