Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:51:02 GMT

یقه‌گیری به کشور آسیب می‌زند/دولت نشاط اقتصادی ایجاد کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۸۹۲۵

یقه‌گیری به کشور آسیب می‌زند/دولت نشاط اقتصادی ایجاد کند

رییس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه اختلاف‌افکنی و یقه‌گیری در شرایط فعلی می‌تواند به روند کار ما در برجام آسیب برساند، گفت: باید همه یکصدا با حفظ انسجام ملی در کنار هم باشیم، از آن طرف دولت نیز موظف است نشاط اقتصادی را در کشور به وجود آورد.

کاظم جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر انسجام ملی بیشترین نیاز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه سخن واحد از کشورمان منعکس شود و همه یکصدا در کنار هم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف نظر در شرایط فعلی و در موضوع سیاست خارجی می‌تواند آسیب‌زننده باشد، گفت: قطعا یقه‌گیری به روند کارمان آسیب می‌زند به همین دلیل باید همه انسجام ملی داشته باشیم. از آن طرف دولتمردان نیز تئوری واحد اقتصادی برای اداره کشور داشته باشند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به زیاد بودن حجم نقدینگی در کشور اشاره و اظهار کرد: نقدینگی مردم سرگردان است و آنها برای حفظ ارزش سرمایه‌شان سراغ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفی همچون ارز و ملک می‌روند لذا لازم است دولت در شرایط فعلی برنامه اقتصادی مدونی برای جذب نقدینگی در پروژه‌های اقتصادی داشته باشد تا ضمن اعطای سود خوب به مردم، ارزش پول آنها نیز حفظ شده و نشاط اقتصادی در داخل کشور ایجاد شود.

جلالی افزود: لازم است برای رسیدن به این اهداف دولتمردان سخت بکوشند و دچار روزمرگی نشوند، مردم نیز کمک کنند تا بتوان وضعیت اقتصادی را با ثبات پیش ببریم.

نماینده مردم تهران در پایان تاکید کرد: امروز دشمن از موضع اقتصادی با ما روبرو شده است، ما باید برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابرش باید تلاش کنیم تا برنامه اقتصادی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام برجام نشاط اقتصادی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم

رییس جمهور گفت: دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مؤلفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

آیت الله رئیسی در خصوص موضوع شعار سال نیز عنوان کرد: در خصوص مساله شعار سال و جهش تولید باید تاکید کنم که همه بخش‌ها لازم است برنامه داشته باشند. بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، شرکت‌های دانش بنیان، خدمات، انرژی و … باید اینگونه باشند و هیچ بخشی از کشور نباید در سال جهش تولید بدون برنامه باشد و این برنامه هم باید به صورت کلان و هم به صورت اقلیمی و استانی باشد.

وی ادامه داد: هر کارخانه و کارگاهی باید صاحب برنامه باشد. کارگاه‌های کوچک و کارخانه‌های بزرگ در حوزه کاری مختلف باید برنامه در سال جهش تولید داشته باشند و مشخص باشد در این سال جدید چه اقدامات و الزاماتی را از جمله در بحث‌های مالی دارند، ضمن آنکه لازم است بانک‌ها نیز به آنها کمک کنند زیرا آنها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور