Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:36:20 GMT

ایران، انفجارهای تروریستی اخیر در اندونزی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۸۹۳۹

ایران، انفجارهای تروریستی اخیر در اندونزی را محکوم کرد

خبرگزاری شبستان: سخنگوی وزارت امور خارجه سه انفجار تروریستی در سه کلیسای شهر سورابایای اندونزی که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن شد، را محکوم و با دولت، ملت و به ویژه خانواده قربانیان این حادثه سبعانه تروریستی ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت خارجه، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه سه انفجار تروریستی در سه کلیسای شهر سورابایای اندونزی که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن شد، را محکوم و با دولت، ملت و به ویژه خانواده قربانیان این حادثه سبعانه تروریستی ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: اقدامات بی‌رحمانه تروریستی در هر نقطه از جهان و به هر بهانه و توسط هر فرد و یا گروهی که انجام شود، محکوم است و تنها راه مقابله با اینگونه حوادث ناگوار و ضدبشری را اراده، اتحاد و مقابله کشورها در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی میان کشورها برای ریشه‌یابی و شناخت دقیق کانون اصلی ترویج آن و مقابله جدی و قاطعانه با این پدیده هولناک جهانی و بدون داشتن استانداردهای دوگانه می‌دانیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد ماه رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد خروج آمریکا از برجام خوزستان دیدار با رهبری اسحاق جهانگیری دولت بهرام قاسمی اقدام تروریستی اندونزی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این بیانیه، سیل‌های یک ماهه اخیر در کنیا باعث تخریب خانه‌ها، جاده‌ها و پل‌های زیادی در این کشور شده و بیش از ۲۱۰ هزار نفر را آواره کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، همچنین منطقه حفاظت شده ملی «ماسای مارا» که یک جاذبه گردشگری در غرب کنیا است و سالانه ده‌ها هزار نفر از گردشگران خارجی را راهی این کشور می‌کند به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلک دچار آب گرفتگی شده و در پی آن گردشگران در هتل‌های خود محبوس و ارتباط آن‌ها با دیگر مناطق قطع شده است.

به نوشته خبرگزاری تاس، پدیده اقلیمی ال نینو که کارشناسان از آن به عنوان عامل بارش‌های شدید اخیر در شرق قاره آفریقا نام می‌برند، سایر کشور‌های آفریقای شرقی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

در کشور تانزانیا ۱۵۵ نفر بر اثر سیل و رانش زمین جان خود را از دست داده‌اند و در کشور‌های اوگاندا و بوروندی هم تلفات و ویرانی قابل توجهی رخ داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم