Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@18:04:07 GMT

زخمی شدن 24 جهرمی در یک عروسی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۸۹۶۷

زخمی شدن 24 جهرمی در یک عروسی

معاون اجتماعی انتظامی فارس گفت: براثر تیراندازی در یک مراسم شادی (عروسی) حدود 24 نفر از میهمانان زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کاووس محمدی شامگاه یکشنبه 23 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 18 و 10 دقیقه امشب، گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی در یک مراسم شادی در یکی از روستاهای جهرم به پلیس واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی گفت: بعد از حضور ماموران انتظامی جهرم در محل وقوع این حادثه، روستای محمدآباد مشخص شد که در جریان یک مراسم، فردی اقدام به تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای کرده است.

معاون اجتماعی انتظامی فارس با تصریح اینکه ضارب بازداشت شده است، گفت: این تیراندازی باعث زخمی شدن تعداد 24 نفر از میهمانان شده بود.

محمدی از انتقال مجروحان به بیمارستان جهرم خبر داد و تاکید کرد که برخی رسوم غلط در مراسم شادی باعث بروز مشکلات و ناراحتی‌هایی شده است.

معاون اجتماعی انتظامی فارس رسم غلط تیراندازی در مراسم‌ شادی را امری ناپسند خواند که عمدتا باعث بروز ناراحتی و برهم خوردن مراسم خواهد شد.

محمدی گفت: 14 نفراز مجروحان این حادثه زن و 10 نفر مرد بوده‌اند؛ افراد عمدتا جراحات جزیی برداشته و تنها 2 نفر از ناحیه‌ی سر و صورت دچار جراحت شده‌اند.  ضارب فردی 40 ساله بوده که توسط ماموران انتظامی جهرم بازداشت شده است.

به گزارش ایسنا، شاهدان عینی تعداد مصدومان این حادثه را بیش از 24 نفر اعلام کرده‌اند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مراسم عروسي منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه قبل از حضور مأموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

 

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری ۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با ۴ قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !