Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:21:24 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الجزیره

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۲۳۱

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الجزیره

با غیبت کمال، قرعه به نام ماهینی میفتد که برای پر کردن جالی خالی او در پست غیرتخصصی بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کامیابی نیا به بازی با الجزیره نمی رسد این خبری بود که برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اعلام کرد. برای این بازی با وجود لغزش بیرانوند، همچنان این دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان محرومیت سیدجلال، شجاع در کنار حسینی در قلب دفاعی تیم حضور خواهند داشت که احتمالا محمد انصاری و صادق محرمی هم در دو سمت کناری به بازی می‌روند.

برانکو احتمالا به بازی با دو هافبک دفاعی پایبند خواهد بود که این اتفاق منجر می‌شود در کنار احمد نوراللهی، این حسین ماهینی باشد که جلوتر از چهار مدافع وظیفه حفاظت از دروازه را عهده‌دار شود.

چند روز اخیر شایعه حضور فیکس محسن مسلمان شنیده شد، ولی بعید به نظر می‌رسد که برانکو قید امیری و احمدزاده را بزند و یکی از این دو را روی نیمکت بنشاند.

علیپور هم که گزینه قطعی خط حمله پرسپولیس است. یازدهمین بازیکن برانکو، احتمالا از بین سیامک نعمتی و گادوین منشا انتخاب خواهد شد که شانس گزینه اول بیشتر از منشاست.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

بیرانوند، خلیل زاده ،  حسینی ، محمد انصاری و صادق محرمی ، احمد نوراللهی، حسین ماهینی ، محسن مسلمان ،  امیری و احمدزاده و سیامک نعمتی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد انصاری صادق محرمی احمد نوراللهی برانکو ایوانکوویچ حسین ماهینی سیامک نعمتی صادق محرمی محسن مسلمان محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی که تجربه سال‌ها حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپولیس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپولیس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون، اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپولیس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپولیس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا