Web Analytics Made Easy - Statcounter


عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از ارائه لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس خبر داد.

شکور پورحسین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی امتداد نیوز، با بیان اینکه پس از آنکه بحث حقوق‌های نجومی در رسانه‌ها  مطرح و موجبات نارضایتی‌ مردم را فراهم کرد طرح‌های متعددی از سوی نمایندگان تدوین شد که سرانجامی نداشت، اظهار داشت: اخیراً دولت لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری را به مجلس ارائه کرده است که باید ببینیم  در بحث حقوق و مزایای کارکنان چه تغییراتی را در این لایحه پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قانون جامع مدیریت بحران تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد

وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز طی نامه‌ای از علی لاریجانی رئیس قوه مقننّه درخواست داشتند که این لایحه به این کمیسیون، برای بررسی تخصصی ارجاع شود.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس ادامه داد: در راستای اصلاح قانون خدمات کشوری جلساتی را با نمایندگان دولت و کارشناسان این حوزه  در کمیسیون برگزار خواهیم کرد.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد افزود: باید ببینیم دولت در لایحه‌ای که به مجلس ارائه کرده است چه ساماندهی درباره بحث حقوق و دستمزد انجام داده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی بابایی کارنامی  در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.

گفتنی است، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی.

دیگر خبرها

  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند
  • افقه در گفت و گو با قدس: مجلس برای تحقق شعار سال لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کند