Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@05:23:41 GMT

اپ ویژه مایکروسافت برای انتقال راحت فایل

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۳۶۲

اپ ویژه مایکروسافت برای انتقال راحت فایل

اکثر ما روی گوشی‌هایمان اطلاعاتی داریم که گاهی نیاز است این اطلاعات را به رایانه منتقل کنیم. یکی از بهترین راه‌ها این است که کابل گوشی را به رایانه وصل و اطلاعات خود را جابه‌جا کنیم. اما شاید همیشه این کابل را به همراه نداشته باشیم تا از طریق آن بتوانیم کار انتقال را انجام دهیم. در این شرایط اپلیکیشن‌های کمکی وجود دارند که می‌توانند از انتقال فایل بین دو دستگاه به شما کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهرخ چنگیز خبرنگار

ایران آنلاین /ه تازگی مایکروسافت برنامه‌ای را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون کوچک‌ترین دردسری و با بالاترین سرعت فایل‌هایشان را از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی‌شان منتقل کنند.این برنامه Your Phone نام دارد که مایکروسافت آن را در کنفرانس بیلد 2018 معرفی کرد. براساس اعلام سایت engadget با کمک این برنامه کاربران می‌توانند رابطه مستقیمی با رایانه خود برقرار و براحتی فایل‌های روی گوشی را به صفحه رایانه منتقل کنند. امکان استفاده از این برنامه تنها برای کاربرانی است که از نسخه ۱۰ ویندوز روی دسکتاپ خود استفاده می‌کنند. علاوه بر انتقال فایل، کاربران با نصب این برنامه روی گوشی خود امکان دیدن عکس، نوشته و اعلان‌های روی کامپیوترشان را نیز خواهند داشت. توسعه‌دهندگان این برنامه اعلام کرده‌اند که امکان استفاده از قابلیت‌های این برنامه کاملاً به سیستم عامل نصب شده روی گوشی کاربران بستگی دارد اما آنها تأکید کرده‌اند که این برنامه با گوشی‌های اندرویدی سازگاری کامل دارد و کاربران این سیستم عامل بدون کوچکترین مشکلی می‌توانند فایل‌هایشان را به رایانه خود انتقال دهند. اما کاربران سیستم عامل ios هم با انجام چند کار امکان استفاده از این اپلیکیشن را خواهند داشت. کاربران گوشی‌های آیفون می‌توانند با کمک اپلیکیشن جدید ویندوز 10، دیتای خود را با آیپد شخصیشان به اشتراک بگذارند، البته برای انجام این عملیات باید روی گوشی و آیپدشان مرورگر edge را نصب داشته باشند. این اپلیکیشن در هفته جاری و براساس اعلام شرکت مایکروسافت به صورت آزمایشی در اختیار بعضی کاربران قرار خواهد گرفت.

   

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک