Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش > فناوری - انگلیسی‌ها با ساخت سدان 30 هزار پوندی Jaguar XE R-Sport خواسته‌اند رقیبی برای بی ام و سری 3 و یا آئودی A4 بسازند.

 

به گزارش خبرآنلاین، خودروی عضلانی به نوشته اکسپرس{لینک} با امتیاز 8 از 10 هرچند موقعیت راحت و خوبی هنگام رانندگی به صاحب آن می‌دهد، اما کوچک بودن عقب خودرو و طراحی کم ناخوشایند داخلی در کنار قیمت آن‌که مدل 40 هزار پوندی آن در این مقاله بررسی‌شده؛ می‌تواند خواننده را تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جگوار ایکس ای آر اسپرت قیافه گران‌قیمتی دارد و به‌عنوان سدان صندوق‌دار با لاستیک‌های 19 اینچی صفر تا صد 5.8 ثانیه‌ای داشته و موتور دولیتری آن به‌صورت بنزینی توربو ساخته‌شده و 240 اسب بخار قدرت دارد.(حداکثر گشتاور تا 500 نیوتن متر)

حداکثر سرعت این خودرو با گیربکس 8 سرعته تا 155 مایل بر ساعت تعریف‌شده و در حالت اکونومی می‌توان تا 300 مایل رانندگی کرد، درحالی‌که فقط نصف باک خالی می‌شود.

5656

 

کلید واژه‌ها : خودرو - خودروی الکتریکی - خودروی پرنده - خودروهای خودران - فناوری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروی الکتریکی خودروی پرنده خودروهای خودران فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر

علی خسروانی، عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در توئیتر خود با انتشار تصاویری از خودروی جدید هیوندای سانتافه ۲۰۲۴، از ساخت ظاهری عقب این ماشین انتقاد کرد. 

منبع: چندثانیه

tags # خودرو لوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان