Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:43:24 GMT

مراسم نجوای بندگی ویژه ماه رمضان در اهواز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۷۷۲

مراسم نجوای بندگی ویژه ماه رمضان در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مراسم نجوای بندگی ویژه ماه رمضان به همت کانون فرهنگی هنری محراب اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم نجوای بندگی ویژه ماه مبارک رمضان، به همت کانون فرهنگی هنری محراب مسجد اشرفی اصفهانی اهواز برگزار می شود.

 

این مراسم که با همکاری هیئت انصار المهدی (عج) برگزار می شود، از چهارشنبه (26 اردیبهشت) همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان ساعت 22:45، به مدت 18 شب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و نوای حجت الاسلام شحیطاط، محفل قرآنی، قرائت نهج البلاغه، احکام و حسینیه کودک برای سنین 5 تا 7 سال از جمله برنامه های این مراسم است.

 

مراسم نجوای بندگی در اهواز، خیابان ادهم، خیابان غفاری، مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی (خمینی شهری ها) برگزار می شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد خروج آمریکا از برجام کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه کتاب مساجد مصلی مقام معظم رهبری ماه رمضان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آئین‌های ویژه ای در سراسر استان بوشهر از سوی هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی تدارک دیده شد که در حال برگزاری است.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین استان بوشهر در سراسر این شهرستان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در این آئین‌های ویژه در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به همین مناسبت آئین ویژه سخنرانی و عزاداری صبح شنبه در دفتر امام جمعه گناوه با حضور مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی یکی از روحانیون و اساتید حوزه صبح شنبه در این آئین ویژه و معنوی سخنرانی کرد و همچنین با حضور شرکت کنندگان روضه خوانی و عزاداری برگزار شد.

بعد از ظهر امروز نیز مراسم ویژه تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی جمعه برگزار و سپس آئین تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

کد خبر 6096146

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان