Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@16:30:21 GMT

قدرتمندترین مدیران جهان در سال 2018! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۸۱۳

قدرتمندترین مدیران جهان در سال 2018! (+عکس)

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- اخیرا فوربز گزارشی را منتشر کرده که در آن رده بندی برترین CEO های جهان در سال 2018 مورد توجه قرار گرفته است. نام مدیرانی در اطلاعات ارائه شده از سوی فوربز مشاهده می شود که چندان هم جای تعجب ندارد! بارها نام کمپانی علی بابا و جک ما یا آمازون را با جف بزوس شنیده ایم و بهتر بگوئیم به نوعی عادت کرده ایم این افراد را موفق ترین های دنیای اقتصاد و تکنولوژی بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش جدید فوربز هم این مدیران موفق جایگاه خود را به عنوان قدرتمندترین مدیران جهان در سال 2018 حفظ کرده اند. با پول نیوز همراه شوید تا 10 فرد برتر رده بندی مذکور را بیشتر بشناسیم.

گفتنی است فوربز، شرکت رسانه‌ای و مجله آمریکایی است، که در سال 1917 توسط بی. سی. فوربز تاسیس شد.امروزه مجلهٔ فوربز هر دو هفته یک بار منتشر می‌شود و یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان بشمار می‌آید. مهم‌ترین رقبای فوربز، مجلهٔ فورچون و بلومبرگ بیزنس‌ویک می‌باشند. شرکت فوربز هم‌اکنون متعلق به خانواده فوربز است.(ویکی پدیا)

 

10- ما هوآتنگ

کمپانی : تنسنت (هلدینگ مطرح تنسنت در حوزه آی تی، خدمات نرم افزاری و پشتیبانی فعالیت دارد.)

 

9- الون ماسک

کمپانی: اسپیس اکس حمل و نقل فضایی(تولید سفینه) / تسلا (خودروسازی)

 

8- تیم کوک

کمپانی: اپل

 

7- داگ مک میلان

کمپانی: وال مارت (شرکت خرده فروشی آمریکایی)

 

6- جک ما

کمپانی: علی بابا

 

5- جیمی دایمن

کمپانی: جی پی مورگان چیس (بزرگترین بانک ایالات متحده بر پایه میزان دارایی)


4-  وارن بافت

کمپانی: برکشایر هاتاوی (هلدینگ خوشه ای آمریکایی)

 

3- مارک زاکربرگ

کمپانی: فیسبوک

 

2- لری پیج

کمپانی: آلفابت (شرکت فناوری هلدینگ مستقر در کالیفرنیا است که شرکت گوگل زیرمجموعه‌ای از آن است)

 

1- جف بزوس

کمپانی: آمازون

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فوربز مدیران پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند سرکوب دانشجویان در آمریکا اظهار کرد: دولت آمریکا به جای اینکه ندای حق طلبی جامعه دانشگاهی را گوش دهد، با فشار و لابی‌گری رژیم صهیونیستی اقدام به سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاهی حامی فلسطین می‌کند.

وی افزود: نقض قوانین ورود نیروهای نظامی به دانشگاهی در حالی در آمریکا صورت می‌گیرد که در ناآرامی‌های سال گذشته، وزارت علوم اجازه ورود نیروهای امنیتی را به دانشگاه را نداد،‌ این موضوع نشان می‌دهد که دانشجو، استاد و عالمان علمی و دینی جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی دارند، این الگوی احترام به صورت یک قانون درآمده است.

زلفی گل با بیان اینکه فریاد حق طلبی دانشجویان امروز در تمام نقاط جهان شنیده می‌شود و هر روز در اخبار برگزاری راهیپمایی در دانشگاهای جهان مخابره می‌شود، عنوان کرد: این ندای حق‌طلبی مانند حرکت امام حسین(ع) در کربلا ماندگار خواهد بود و نمی‌توان جریان حق طلبی را سرکوب کرد.

وی تصریح کرد: برخورد قهری با دانشجویان تأثیر منفی بر افکار عمومی جهان خواهد داشت و دامنه حمایت از دانشجویان را فراگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال