Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@23:24:06 GMT

مذاکره اینیستا با قطری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۹۴۶

مذاکره اینیستا با قطری‌ها

رسانه‌های قطری از مذاکره آندرس اینیستا با یکی از باشگاهای این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از الشرق، آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا آخرین روزهای حضور خود در این تیم را پشت سر می‌گذارد. بازیکن محبوب نوکمپ چند هفته پیش بود که اعلام کرد فصل آخر حضورش در آبی‌ اناری‌ها را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این از لیگ چین به عنوان مقصد بعدی اینیستا سخن به میان می‌آمد اما به نظر می‌رسد که قطری‌ها همچون ژاوی به دنبال شکار اینیستا هستند.

روزنامه الشرق نوشت که اینیستا در حال مذاکره با یک باشگاه قطری است و این احتمال زیاد است که او هم مانند ژآوی حضور در لیگ ستارگان قطر را انتخاب کند.

با توجه به این که جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود مسئولان فوتبال این کشور با پرداخت رقم های نجومی به دنبال جذب ستاره های بزرگ هستند تا به میزبانی خود رسمیت و اعتبار بخشند و چنین بازیکنانی را به عنوان سفیر انتخاب کنند.

با توجه به تجربه خوبی که ژآوی در السد داشته اصلا بعید نیست که اینیستا هم وسوسه به حضور در لیگ ستارگان قطر شود و این احتمال وجود دارد که این دو بازیکن بار دیگر با همدیگر هم بازی شوند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد