Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@02:29:49 GMT

عتیقه های مربوط به دوره اشکانی در مشگین شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۰۳۲۶

عتیقه های مربوط به دوره اشکانی در مشگین شهر کشف شد

سرهنگ کیوان زرین کلاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری اشیای عتیقه و تاریخی در منزل شخصی توسط یکی از ساکنان روستای 'احمد بیگلو'، ماموران کلانتری 12 شهدای گمنام مشگین شهر با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی های میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه قاچاقچی اشیای عتیقه در محل سکونت خود دستگیر و در بازرسی از محل 50 قطعه سکه و پنج عدد ظرف کوچک مفرغی کشف شد.
او با اشاره به تحویل قاچاقچی دستگیر شده به مقام قضایی افزود: کارشناس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر قدمت سکه و عتیقه جات کشف شده را مربوط به دوره اشکانی اعلام کرد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 شهر کشف مشگین عتیقه اشکانی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۳۰ هزار و ۲۴۶ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۵۳۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
عباس اشکانی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود ۴۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل این محصول استراتژیک در سطح استان پیش بینی شده است و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
اشکانی افزود: شهرستان‌های دلگان با ۱۵ هزار تن و بمپوربا هشت هزار تن بیشترین گندم تحویلی به مراکز خریدرا به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است