Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:42:04 GMT

اعزام بیش از چهار هزار زائر از فرودگاه همدان به حج تمتع

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۰۴۲۰

اعزام بیش از چهار هزار زائر از فرودگاه همدان به حج تمتع

خبرگزاری شبستان: مدیرفرودگاه همدان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ زائر از فرودگاه همدان به حج تمتع اعزام شدند، اظهار کرد: امسال این رقم به چهار هزار و ۲۰۰ زائر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سهراب کلوندی، مدیرفرودگاه همدان در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز پرواز همدان ـ تهران که از فروردین امسال شروع شده است، 48 پرواز انجام شده که 958 نفر از این طریق جابجا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 50 درصد ظرفیت جابجایی مسافر هزینه خود هواپیماست، افزود: پروازهای همدان- تهران 33 درصد مسافر را جابه جا می کند که در این صورت شرکت متضرر خواهد بود.

 

وی تصریح کرد:  برای رونق دادن به پرواز همدان-تهران با 50 آژانس مسافرتی استان جلسه برگزار شده، اما همکاری خوبی نداشته و روزی یک مسافر نیز جذب نمی‌کنند.

 

مدیرفرودگاه همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا روز گذشته پروازهای همدان ـ تهران، همدان ـ کیش و همدان ـ مشهد 6 هزار و 108 نفر را جابجا کرده‌اند که این تعداد مسافر در قالب 94 پرواز انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

 

کلوندی با توجه به برگزاری رویداد همدان 2018 وجود مسیر پروازی همدان- تهران نیاز است، ابراز داشت: انتظار این بود که در جشنواره ملی پویانمایی نیمی از مسافران از طریق فرودگاه به همدان سفر می کردند تا از سفر هوایی نیز حمایت صورت می‌گرفت.

 

وی در خصوص برقراری پرواز همدان ـ نجف نیز گفت: همدان برای تأمین زائر برای عتبات عالیات با همکاری حج و زیارت مشکلی در برقراری پرواز همدان ـ نجف نیز نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 3 هزار و 500 زائر استان همدان و کردستان از فرودگاه همدان به حج تمتع اعزام شدند، بیان داشت: امسال نیز با افزایش 20 درصدی به 4 هزار و 200 نفر زائر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه فرودگاه همدان علاوه بر پروازهای مسافربری، پروازهای تفریحی، آموزشی و امدادی نیز دارد، خاطرنشان کرد: این پروازها سال گذشته نسبت به سال 95، 8 درصد رشد را با 2 هزار و 104 مسافر داشته است.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام خروج آمریکا از برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای شهر تهران خوزستان جوانان دولت اسحاق جهانگیری پرواز همدان تهران پرواز کیش حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان