Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@02:24:00 GMT

اینیستا به لیگ ستارگان قطر می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۰۴۶۸

اینیستا به لیگ ستارگان قطر می‌رود؟

به گزارش جهان نيوز، آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا آخرین روزهای حضور خود در این تیم را پشت سر می‌گذارد. بازیکن محبوب نوکمپ چند هفته پیش بود که اعلام کرد فصل آخر حضورش در آبی‌ اناری‌ها را تجربه می‌کند.
  پیش از این از لیگ چین به عنوان مقصد بعدی اینیستا سخن به میان می‌آمد اما به نظر می‌رسد که قطری‌ها همچون ژاوی به دنبال شکار اینیستا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه الشرق نوشت که اینیستا در حال مذاکره با یک باشگاه قطری است و این احتمال زیاد است که او هم مانند ژاوی حضور در لیگ ستارگان قطر را انتخاب کند.

با توجه به این که جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود مسئولان فوتبال این کشور با پرداخت رقم های نجومی به دنبال جذب ستاره های بزرگ هستند تا به میزبانی خود رسمیت و اعتبار بخشند و چنین بازیکنانی را به عنوان سفیر انتخاب کنند.

با توجه به تجربه خوبی که ژآوی در السد داشته اصلا بعید نیست که اینیستا هم وسوسه به حضور در لیگ ستارگان قطر شود و این احتمال وجود دارد که این دو بازیکن بار دیگر با همدیگر هم بازی شوند.
  منبع: ایسنا پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها

علیرضا داودنژاد در پیام تشکرش به خاطر هم‌دردی‌ها برای درگذشت رضا داودنژاد نوشت: «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

این کارگردان سینما در متنی کوتاه که چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت:

« همه از او هستیم و به او باز می‌گردیم.

از همدردی‌ها، همدلی‌ها، تسلیت‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها و مشارکت در سوگواری‌های دلسوختگان عزیز رضای دلبندم، قلبا ممنونم و تشکر می‌کنم.

غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت.

رضا داودنژاد که متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۹ بود، سال ۱۳۹۱ عمل پیوند کبد انجام داد و پس از آن با بهبود شرایط جسمی فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت.

او در طول سال‌های کاری خود در فیلم‌های متعددی همچون «مصائب شیرین»، «کلاس ‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد»، «لامینور»، «هشت‌پا» و «بیرو» بازی کرده بود که بخشی از آنها فیلم‌های پدرش علیرضا داودنژاد بود.

علیرضا داودنژاد آخرین همکاری‌اش با پسرش رضا (داودنژاد) «مصائب شیرین ۲» است که هنوز رنگ پرده ندیده است، فیلمی که در سال ۹۸ مجوز نمایش گرفت اما هنوز شرایط اکرانش فراهم نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد، بازیگران «مصائب شیرین٢» هستند.

این فیلم ۲۰ سال پس از «مصائب شیرین» ساخته شده و در در خلاصه داستانش آمده است: «دختری برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادر را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی گذشته خود را مرور می‌کنند تا به آنچه موجب فاصله گرفتن فرزند از آن‌ها و برگزاری جداگانه جشن تولد شده پی ببرند.»

فیلم مصائب شیرین ۲ در انگلستان ساخته شده است و در آن به موقعیت جوانان دو تابعیتی هم می‌پردازد که علاقه‌مند سفر به ایران و احتمالا فعالیت در وطن هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراسم ختم رضا داوودنژاد با حضور هنرمندان (عکس) تشکر علیرضا داوودنژاد از وفاداری غزل بدیعی: عروس عزیزم تا ابد در قلب من جا داری (فیلم) کوچ ابدی رضا داوودنژاد بازیگر و چند نکته قابل تامل

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • پیام علیرضا داودنژاد برای تشکر از هم‌دردی‌ها و همدلی‌ها
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری