Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از کمیته ملی المپیک، فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان هم موفقیت‌های اخیر نابغه تیراندازی معلولان جهان را تبریک گفت.

در پیام معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان آمده است:

اکنون که افتخار‌های پی درپی بانوان و دختران ورزشکار ایران موجبات افتخار هر ایرانی را در تمام دنیا فراهم کرده است و سرود ملی جمهوری اسلامی در سراسر جهان طنین افکن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرسندم با سرافرازی این شایستگی‌ها را که، چون برگ زرینی بر دفتر تاریخ ورزش ایران خوش خواهد درخشید را تحسین کنم.

به شایستگی‌های بانوان ورزشکار کشورمان می‌بألیم و از تلاش‌های ساره جوانمردی، ملی پوش توانمند پارالمپیکی در رشته تیراندازی که با کسب نخستین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ در مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی موجبات شادی، غرور ملی و سربلندی کشور همیشه سرافرازمان را فراهم کرد، قدردانی می‌کنم.

این موفقیت ارزشمند را به جامعه بزرگ ورزش کشور و به خصوص بانوان ورزشکار تبریک و تهنیت گفته و آرزوی بزرگترین موفقیت‌ها را در سال‌های آتی از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است ساره جوانمردی ورزشکار شیرازی در مسابقات جهانی تیراندازی ۲۰۱۸ معلولان جهان در کشور کره جنوبی به ۲ مدال طلا رسید و نخستین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ ایران را بدست آورد.

انتهای پیام/ن

تبریک معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به  قهرمان تیراندازی معلولان جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی