Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:31:22 GMT

بهره برداری از 3 اقامتگاه بومگردی در فردوس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۰۵۸۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس در این مراسم گفت: برای راه اندازی 3 واحد اقامتگاه بوم‌ گردی روستای پلند ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
روح اله صداقت طالبی افزود: از این رقم ۳۰۰ میلیون تومان آورده شخصی متقاضیان و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی کارا است که به هر واحد ۱۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم گفت: خراسان جنوبی یک استان با قدمت تاریخی بالا است که شهرهای مختلف آن همچون فردوس و طبس از گذشته تاکنون به دلیل قرار گرفتن در مسیر مسافران، خدمات متعددی را ارائه می دهند.
حسن رمضانی افزود: در حال حاضر ۳۳ اقامتگاه بومگردی در خراسان جنوبی فعال است که تا پایان سال جاری به ۵۰ واحد افزایش می یابد.

وی تعداد آثار تاریخی ثبت شده این استان در فهرست جهانی را 3 اثر عنوان کرد و گفت: ثبت " آسبادها" در فهرست جهانی به عنوان چهارمین اثر خراسان جنوبی در دست اقدام‌ است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صنایع دستی میراث فرهنگی بومگردی اقامتگاه بومگردی فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم