Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ تسنیم نوشت: شصتمین مسابقات بین‌المللی کشور مالزی روز گذشته با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد. «مختار دهقان» قاری مشهدی که تجربه حضور در مسابقات گوناگون داخلی و خارجی را در پرونده خود دارد، به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به کوالالامپور اعزام شد که با اینکه اجرای بی‌اشکال و شایسته‌ای در صحن مسابقات از خود به نمایش گذاشت امّا به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کارشناسان، معتقدند که میزبانی کشور مالزی در انتخاب قاری مالزیایی، بی تاثیر نبوده است و انتخاب دهقان به عنوان نفر دوم، ناعادلانه است.

امین پویا کارشناسی قرآنی و قاری ممتاز کشورمان که سابقه حضور در مسابقات بین‌المللی مالزی را دارد، دراین باره گفت: معتقدم، میزبانی کشور مالزی و عدم حضور داوران ایرانی در هیات داوران این مسابقات، سرنوشت قاریان ایرانی را تغییر می‌دهد و همین انتخاب ناعادلانه، سبب می‌شود که نماینده کشورمان در جایگاه اصلی خود قرار نگیرد و حق او در این مسابقات ضایع شود.

قاری مالزیایی از امتیاز میزبانی کشورش استفاده کرد

این کارشناس قرآنی با بیان اینکه در مسابقات بین المللی مالزی، قاری کشور میزبان از امتیاز میزبانی بهره‌مند می‌شود، گفت: اصولاً هیات داوران، امتیاز ویژه‌ای به نماینده کشور میزبان قائل هستند و این اتفاق در ادوار مختلف مسابقات مالزی دیده شده است و چنانچه داوران ایرانی در مسابقات مالزی حضور داشته باشند، تاحدودی می‌توانند از حق قاریان ایرانی دفاع کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم