Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در اسلام آبادغرب به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان  در گفتگو با اسلام آباد خبر با اشاره به اقدامات  بسیج سازندگی شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته 71 نفر جهت 8 میلیاردو850 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به بانک معرفی شده اند که 46 نفر از این متقاضیان موفق به اخذ 5 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در سال گذشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه؛هدف بسیج سازندگی ارائه تسهیلات مناسب با سود کم در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: تسهیلات اشتغالزایی در عرصه های پرورش قارچ، مرغ بومی، شترمرغ، بلدرچین، دام سبک و سنگین پرداخت شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی ( ۱۷ اردیبهشت ماه) ، سازمان بسیج سازندگی را از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: می توان از آن به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور یاد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز این سازمان، 80 سبد کالا را در بین  خانواده های محروم شهرستان که از پیش شناسایی شده اند توزیع نمود.

 

سرهنگ خدادادیان گفت: بسیج سازندگی شهرستان  توانسته با تفکر جهادی در عرصه های مورد نیاز  همچون مهارت آموزی به خواهران و برادران بسیجی در رشته های مورد نیاز جامعه و برپایی اردوهای جهادی جهت زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم شهرستان  گام بردارد.

 

وی تصریح کرد: با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی می باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت