Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@22:38:07 GMT

تکذیب واریز 250 میلیون تومانی به حساب برانکو

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۱۹۵۵

تکذیب واریز 250 میلیون تومانی به حساب برانکو

معاون مالی وزارت ورزش پرداخت مبلغی به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تبلیغ کالای ایرانی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی نامه‌ای دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه از سوی وزارت ورزش به برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر حمایت از کالای ایرانی 250 میلیون تومان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص ژاله فرامرزیان معاون مالی وزارت ورزش اعلام کرد این نامه جعلی است و. هر شخصی که این سربرگ را از وزارت برداشته باید بگویم این سربرگ قدیمی است. از طرفی نامه‌های وزارت ورزش اتوماسیون است یعنی تاریخ نامه‌ها و همین طور امضا‌ها الکترونیکی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد