Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:18:31 GMT

هنرمند کرمانشاهی برنده «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۲۰۰۷

هنرمند کرمانشاهی برنده «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» شد

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دومین دوره اهدای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به همت «انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران» روز گذشته در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، از موفقیت عکاس کرمانشاهی در این جشنواره خبر داد.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰۰ عکس در قالب ۱۷۵ مجموعه عکس و بیش از ۱۹۵۰ تک‌عکس از ۲۵۴ عکاس مطبوعاتی به دبیرخانه نشان ارسال شده بود که خانم سحر فعله گری از هنرمندان کرمانشاهی عضو انجمن سینمای جوان استان، توانست در بخش مجموعه عکس از بین آثار ارسالی و نامزدهای این بخش، نشان عکس سال مطبوعاتی ایران را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تصریح کرد: امسال رقابت در میان عکس‌های مطبوعاتی در ۵ بخش شامل خبری، مستند اجتماعی، ورزشی، محیط زیست و پرتره انجام شد که در هر بخش جایزه تک عکس و مجموعه عکس به عکاس برگزیده اهدا شد و یک نشان نیز به بخش مالتی مدیا تعلق گرفته است که به این ترتیب ۱۱ نشان در این مراسم به عکاسان مطبوعاتی برگزیده اهدا شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سحر فعله گری از اعضای واحدعکس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه در میان نامزدهای پایانی دریافت جایزه در بخش مجموعه عکس مستند اجتماعی حضور یافت و موفق به کسب نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در این بخش شد.

کد خبر 4296032

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن سینمای جوان کرمانشاه کرمانشاه بوشهر گرگان کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اشتغال ماه مبارك رمضان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

دریافت 138 MB کد خبر 6089188

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت