Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان سروش در ارتباط تلفنی با برنامه پیک بامدادی از امکانات و تسهیلاتی که در اختیار پیام‎رسان‌های داخلی قرار گرفته است اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر پیام‌رسان‌های داخلی با اختلال و افت سرعت قابل توجهی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت تجهیزات و امکانات لازم را آنگونه که باید در اختیار مدیران پیام‎رسان‌های داخلی قرار نمی‌دهند؛ موضوعی که این روزها به چالشی بین این وزارتخانه و پیام‎رسان‌های داخلی تبدیل شده است.

به همین منظور سید میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان ایرانی سروش، در برنامه پیک بامدادی دوشنبه، از امکانات موجود که در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار دارد گله کرد و گفت تسهیلاتی که اکنون در اختیار سروش قرار گرفته آن چیزی نیست که ما درخواست کرده بودیم.

مدیر سروش اظهار داشت: حمایت‌هایی که باید از پیام رسان‌های داخلی صورت می گرفته بر اساس مصوبات، سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی بوده که مصوب شورای عالی فضای مجازی است و ما هم چیزی خارج از آنچه که در بند 2 این مصوبه عملا آمده و حمایت‌های وزارت ارتباطات در آن ذکر شده  نخواستیم.

سیدصالحی ادامه داد: در این حمایت‌ها چندین مورد اشاره شده که بنا بوده در سه سطح ابتدایی، میانی و ملی، خدمات، امکانات و تسهیلاتی در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار بگیرد. اکنون پیام رسان سروش همان طور که آقای وزیر هم در صحبت هایشان اشاره کردند بیش از 7 میلیون نصب فعال دارد و طبق همان مصوبات، پیام رسان سروش عملا پیام رسانی در سطح ملی به حساب می آید. تسهیلاتی که در حال حاضر ما می خواهیم چیزهایی نیست که در اختیار پیام رسان سروش باشد؛ مواردی اعم از داشتن سی دی ان در شبکه اپراتورها تسهیلاتی مربوط به اینکه امکان ارسال پیامک ما، حداقل پیامک‌هایی که برای احراز هویت ارسال می‌نیم، معادل آن چیزی باشد که برای پیام‌رسان‌های خارجی وجود دارد و سرعتی که در اختیار آنها هست برای ما هم  برای ما فراهم شود.

او در خاتمه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که: ما در حوزه فضای لازم برای نگهداری سرورهایمان، بارها از دوستان تقاضا کردیم فضایی خارج از مرکز انقلاب اسلامی، با توجه به تجمیع ارتباطاتی که در این مرکز وجود دارد، برای ما کاربردی نیست. ما درخواست کردیم هشت رک  در مرکز انقلاب یا مرکز امام این در اختیار این مجموعه قرار بگیرد اما همچنان ما نتوانستیم از این تسهیلات استفاده کنیم و در اختیار ما قرار نگرفته است. اگر هست و دوستان می‌گویند فراهم شده به ما هم آدرس بدهند تا ما هم بتوانیم از آن تسهیلات استفاده کنیم. اینها چیزهایی نیست که ما گفته باشیم، مصوبات خود شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات است و  ما تنها تقاضایمان این است که این مصوبات عملیاتی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات پیام رسان های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت