Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته دانشجویان دختر و پسر به منظور شرکت در یازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون کاراته ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در دو بخش کومیته و کاتا در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش مسابقات دختران روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در بخش کاتا و کومیته در اوزان ۶۸+ ، ۶۸- ، ۶۱- ، ۵۵- ، ۵۰- کیلوگرم برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات پسران نیز روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در بخش کاتا و کومیته در اوزان ۸۴+ ، ۸۴- ، ۷۵- ، ۶۷- ، ۶۰- کیلوگرم برگزار می شود.همچنین زمان پذیرش و وزن کشی مسابقات پسران و دختران از ساعت ۸ تا ۹ صبح روز برگزاری مسابقات در محل سالن شهید کبکانیان انجام خواهد شد.

برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین ۱۳۷۱/۱۰/۱۱ به بعد که طبق بخشنامه ارسالی و از طریق سایت فدراسیون کاراته ثبت نام کرده باشند می توانند در این رقابت‌ها شرکت نمایند.یازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ماه سال جاری در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات، امروز شنبه زهرا کارگر در اسلحه فلوره به مصاف حریفانش رفت.

او در مرحله مقدماتی از مجموع پنج دیدار متحمل چهار شکست شد و در یک دیدار هم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب کارگر از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهمیه های باقی مانده المپیکم در سطح آسیا برگزار می شد. قهرمان این رقابت ها در هر یک از اسلحه ها صاحب سهمیه می شود. بدین ترتیب کارگر با حذف زودهنگام از دستیابی به سهمیه بازماند.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز شنبه با برگزاری اسلحه اپه و سابر مردان برگزار می شود. روز یکشنبه هم دیدارهای اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان و اسلحه سابر بانوان برگزار می شود.

کد خبر 6089843

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان