Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن الفبای پایه اول ابتدایی در مدرسه حضرت زینب(س) شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌ نقل از  آوای ماغر جشن الفبای فارسی صبح امروز در مدرسه حضرت زینب (س ) شهر لیکک با حضور مدیر مدرسه و معاونین(آموزشی ،پرورشی)،دانش آموزان، آموزگاران و اولیای دانش آموزان  برگزار شد.

 در این جشن مدیر مدرسه از اینکه دانش آموزان در یک سال تحصیلی خواندن و نوشتن را یادگرفتند و سال آینده به پایه بالاتر می روند، اظهار خرسندی کرد و این موفقیت را به همه دانش آموزان و اولیاء تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحعلی  آبشنگ لازمه موفقیت دانش آموزان را همکاری اولیاء با مدرسه  دانست.

آموزگار پایه اول این مدرسه از اینکه دانش آموزان پایه اول را به پایان رساندند  و سال آینده به پایه دوم می روند، به همه آنها تبریک گفت.

صمد راغ از اولیاء خواست که در تعطیلات  تابستان برای  دانش آموزان کتاب قصه و داستان های متناسب با سن آنها  تهیه کنند و سعی کنند دانش آموزان از درس خواندن فاصله نگیرند .

در ادامه این مراسم دانش آموزان با  خواندن حروف الفبا، شعر، روانخوانی و برنامه های شاد دیگر و گرفتن عکس یادگاری جشن را به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار آوای ماغر مراسم جشن  الفبا جشنی برای کودکان اول ابتدایی است که در پایان سال و بعد از آموختن تمام  حروف الفبای فارسی و به شکرانه با سواد شدن کودکان برگزار می شود .

جشن الفبای کلاس اول که به میمنت سواد آموزی کلاس اولی ها در روزهای آخر سال تحصیلی برگزار می شود دارای مراسمی شاد و پر از سرگرمی است.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود