Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد روز دوشنبه همترین مباحث این نشست را کنترل و انسداد مرزها برای ممانعت از ورود غیرمجاز از سمت کشور افغانستان، کنترل هرچه بیشتر مرزها برای قاچاق ورود مواد مخدر، برقراری روابط هر چه بیشتر به جهت صادرات و واردات کالا و نیز تامین امنیت رانندگان ایرانی در افغانستان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کاظم صمدی افزود: دولت افغانستان در مورد مصوبات نشست دور پیش نهایت همکاری را داشت به طوری که در موارد توافق پیشرفتهای خوبی صورت گرفت و باعث برقراری امنیت پایدار در مرزهای مشترک دو کشور شد.
فرمانده هنگ مرزی تایباد ادامه داد: اکنون مرزهای شرقی ایران از امن ترین حوزه های منطقه محسوب می شود.
وی گفت: در این میان مرز دوغارون شهرستان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی به عنوان تنها معبر ورود و خروج اتباع کشور افغانستان جایگاه ویژه ای دارد.
خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در شهرستان تایباد واقع است.
مرکز شهرستان مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرماندهان مرزبانی افغانستان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران + تصویر

شب گذشته یکی از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، شب گذشته یک نفر از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی زابل به نام "محمدجواد بیاناتی" حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور در منطقه هیرمند توسط افراد ناشناس از آن سوی مرز مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جراحات وارد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید وظیفه "محمد جواد بیاناتی" مجرد و ساکن شهرستان جیرفت استان کرمان بود که در راه پر افتخار حفاظت از میهن به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزداران جنوب سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) حملات توپخانه‌ای طالبان به پاسگاه‌های مرزی پاکستان
  • طالبان به پاکستان حمله کرد
  • ورود سامانه پر بارش از ساعاتی دیگر به کشور
  • افغانستان تولیدکننده عمده «شیشه»
  • حملات توپخانه‌ای طالبان به پاسگاه‌های مرزی پاکستان
  • شهادت یک مرزبان در زابل
  • شهادت یک مرزبان حین حراست از مرزهای شرقی ایران + تصویر
  • کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم