Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
لیورپول به لیگ قهرمانان اروپا رسید، محمد صلاح با ۳۲ گل آقای گل جزیره شد.

هفته پاياني ليگ برتر انگليس رسيد و تمام ابهامات برطرف شده و تكليف همه تيم‌ها مشخص شد. سوانسي به دسته پايين‌تر سقوط كرد، منچستر سيتي كه زودتر از موعد قهرمان شده بود، يك برد ديگر به نام خود ثبت كرد و با كسب 100 امتياز،‌ ركورد 19 امتياز اختلاف با تيم دوم جدول را به دست آورد، ليورپول تنها تيمي شد كه فصل را بدون باخت خانگي به پايان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتايج كلي ديدارهاي اين هفته ليگ برتر بدين شرح است:

كريستال پالاس 2 وست بروم 0

وست هام 3 اورتون 1

برنلي 1 بورنموث 2

منچستر يونايتد 1 واتفورد 0

هادرسفيلد 0 آرسنال 1

تاتنهام 5 لستر 4

سوانسي 1 استوك 2

ساوثهمپتون 0 منچستر سيتي 1

نيوكاسل 3 چلسي 0

ليورپول 4 برايتون 0

 

جدول رده‌بندي

 

1- منچستر سيتي، 100 امتياز


2- منچستر يونايتد، 81 امتياز


3- تاتنهام، 77 امتياز


4- ليورپول، 75 امتياز


5- چلسي، 70 امتياز


6- آرسنال، 63 امتياز

 

در همین زمینه: هفته ۳۷ لیگ برتر انگلیس؛ چلسی به لطف ژیرو در کورس باقی ماند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند