Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@10:24:31 GMT

«عصر حماسه» با یاد «فرمانده» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۲۷۱۱

«عصر حماسه» با یاد «فرمانده» برگزار می‌شود

به گزارش جهان نيوز، اولین محفل «عصر حماسه», گرامیداشت یاد سردار شهید محمد ناظری با عنوان «سلام فرمانده» به‌همت حوزه فرهنگ حماسه و مقاومت خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

این برنامه با سخنرانی سردار رضا کریمی و سردار مجید مشایخی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهید ناظری همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویژه‌برنامه «سلام فرمانده» دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 97 از ساعت 18 الی 19:30 در باشگاه خبرنگاران پویاخبرگزاری تسنیم به‌نشانی میدان انقلاب اسلامی, خیابان جمالزاده شمالی, بالاتر از بلوار کشاورز, کوچه شهید شیرزاد, پلاک 12 برگزار خواهد شد.

شرکت برای حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.

برپایه این گزارش, سردار محمد ناظری از فرماندهان زُبده نیروی دریایی سپاه بود که پس از دوران دفاع مقدس با وجود داشتن «عارضه شیمیایی» در تربیت و آموزش یگان‌های تخصصی و حرفه‌ای ندسا و فرماندهی یگان‌های تکاوری و هوابرد این نیرو خدمات ارزنده‌ای داشت. او همچنین در سه سری مستند مسابقه «فرمانده» به‌عنوان داور حضور داشت.

وی همچنین در چندین مأموریت، فرماندهی ناوگروه‌های اعزامی نیروی دریایی سپاه به خلیج عدن برای تأمین امنیت تردد کشتی‌ها و شناورهای تجاری و ... طی سال‌های اخیر را عهده‌دار بود.

سردار ناظری 21 اردیبهشت سال 95 بر اثر عارضه شیمیایی و در بازگشت از مأموریت، به لقاءالله پیوست و به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست.
منبع: تسنیم پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای تاریخی و غرور انگیز سردار هخامنشی در غزه راه‌ اندازی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان‌ و بلوچستان‌‌ (فیلم) سردار سلامی : خانواده ها را دعوت کنید از نزدیک وضعیت سربازی فرزندانشان را ببینند (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)