Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:00:53 GMT

نتانیاهو: ما در ریاض اعلام موجودیت می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۲۷۳۹

نتانیاهو: ما در ریاض اعلام موجودیت می کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز خشم از اروپاییان در مخالفت با آمریکا در خروج از برجام بامداد دوشنبه در توئیتی نوشت: ما همچنان در ریاض و قدس اعلام موجودیت می کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی در توئیت خود با ابراز خشم از تصمیم اروپا برای ماندن در برجام، و عدم خروج از توافق هسته ای ایران مدعی شد: با تمام احترامی که برای اروپائیان قائل هستم، اما (آنها شاهد باشند که) پس از نتایج وخیم و ویرانگر توافق هسته ای ایران، ، ما همچنان به حیات خود ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو بار دیگر از ترامپ برای خروج ار برجام قدردانی کرد و همچنین گفت: به خاطر تصمیم شجاعانه ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس تشکر می کنم، همچنان بسیار سپاسگزارم که او اتحاد اسرائیل و آمریکا را بیش از پیش تقویت کرد.

قرار است مراسم انتقال سفارت آمریکا در هفتادمین سالروز تشکیل رژیم جعلی رژیم صهیونیستی 14 می (24اردیبهشت) برگزار شود.

رئیس جمهوری آمریکا ششم دسامبر 2017 ( 15 آذرماه 96) تصمیم خود برای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شروع روند انتقال سفارت این کشور به این شهر را اعلام کرد. تحلیلگران سیاسی، این اقدام را خط بطلانی بر طرح احتمالی صلح ، نقض اساسی حقوق مردم فلسطین و نقض آشکار قطعنامه های بین المللی دانستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد