Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بیات سرپرست معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: امسال 14 طرح آبخیزداری و آبخوانداری در زنجان اجرا می شود.
وی افزود: این طرح ها با اعتبار بیش از 600 ریال و با هدف حفظ و پایداری منابع آب و خاک 14 طرح آبخیزداری و آبخوانداری در استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان افزود:  این طرح ها در حوضه های آبخیز شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره طی 6 ماهه نخست امسال اجرایی می شود
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اجرای طرح آبخیزداری و آبخوانداری گامی موثر در کاهش خسارت های خشکسالی و خطر بیابانی شدن عرصه های استان زنجان موثر خواهد بود .
بیات گفت: از طریق اجرای طرح های آبخوانداری در حوضه های ویستان، خراسانلو، چهرآباد، رضا آباد، دوتپه و ذاکر امکان تغذیه مصنوعی سفره های آب زیرزمینی دشتهای ابهر، خرمدره، زنجان، دوتپه و آبخوان های چهرآباد و رضا آباد فراهم می شود و استفاده بهره برداران پایین دست طرح ها از آب های نفوذی امکان پذیر خواهد شد.


انتهای پیام /ک


اجرای 14 طرح آبخیزداری و آبخوانداری در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • کمبود این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود