Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@17:38:21 GMT

تکذیب پرداخت 250 میلیون تومان به برانکو از سوی وزارت ورزش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۳۱۷۶

تکذیب پرداخت 250 میلیون تومان به برانکو از سوی وزارت ورزش+عکس

رکنا: وزارت ورزش و جوانان هیچ مبلغی برای تبلیغ کالای ایرانی به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت نکرده است.

با توجه به اینکه سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، برهمین اساس از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی نامه‌ای دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه از سوی وزارت ورزش Sport به برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر حمایت از کالای ایرانی ۲۵۰ میلیون تومان واریز شده است که مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ضمن تکذیب این خبر در اینستاگرام Instagram خود نوشت:

"این روز‌ها در فضای مجازی، جعلی شده و به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده است که مبلغی به حساب آقای برانکو برای حمایت از کالای ایرانی شده است! این نامه کاملا جعلی و موارد آن کذب است و برای اطلاع بیشتر بدانید:

با توجه به نشر اکاذیب از طریق جعل اسناد دولتی، وزارت ورزش ضمن تکذیب این مکاتبه مراتب رسمی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌نماید ضمنا نظر به جعل ناشیانه بعمل ذکر شده به چند نکته ضروری است:

امضاء جعل شده امضاء نشده است امضاء صاحب اصلی امضاء نیست مکاتبات وزارت ورزش صرفا از طریق اتوماسیون اداری ثبت نام، شماره و امضاء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور پرداخت در هر سند با شماره حساب قبضه در تنظیم مقررات دولت یک امضاء رسمی و کلیه قرارداد چند امضاء."

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان عکس ایرانی عکس قتل مرد ایران اعدام فیلم تجاوز دختر حوادث تهران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • پیش‌بینی برداشت ۳۲۰هزار تن کلزا در کشور/هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی