Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@19:10:31 GMT

نتيجه مزايده هلدينگ سرمايه گذاري اميد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۳۱۸۵

نتيجه مزايده هلدينگ سرمايه گذاري اميد اعلام شد

خبرگزاري آريا - سرمايه گذاري اميد که بلوک هاي مديريتي 10شرکت بورسي و فرابورسي و 5غير بورسي را به مزايده گذاشته بود از درخواست 16تقاضا براي 9شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، قبل از شروع معاملات امروز بورس تهران، نماد سرمايه گذاري اميد به دليل افشاي اطلاعات با اهميت بسته و مقرر شد فردا بدون محدوديت دامنه نوسان باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين رويداد ناشي از اعلام نتايج واگذاري مديريتي سهام 15 شرکت بود که دوم ارديبهشت سال جاري اعلام و مربوط به برمانه فروش 7 شرکت سرمايه گذاري سپه ، کوير تاير، سيمان هرمزگان ،سيمان بجنورد ،سيمان ايلام ، سيمان کردستان و سيمان خاش را از طريق بورس ، 3 شرکت مديريت انرژي اميد تابان هور، سرمايه گذاري توسعه گوهران اميد و بازرگاني و توليدي مرجان کار را در فرابورس و 5 شرکت سرمايه گذاري رفاهي ، خدماتي و گردشگري اميد تابان آسيا ، توليدي ساگار و قطعات نسوز ، يزد سفالين، سيمان ساوه و تامين سرمايه امين به روش مزايده بود و حداکثر زمان ارايه پيشنهادات متقاضيان ديروز 22 ارديبهشت تعيين شده بود.
در اين رابطه "واميد" اعلام کرد 16 مورد درخواست مذاکره جهت خريد سهام شرکتهاي سرمايه گذاري سپه ، سرمايه گذاري توسعه گوهران اميد ، سيمان خاش ، سيمان بجنورد ، سيمان هرمزگان ، سرمايه گذاري خدماتي رفاهي و گردشگري اميد تابان آسيا ، توليدي ساگار و قطعات نسوز ، کوير تاير و مديريت انرژي اميد تابان هور دريافت شده و نتيجه مذاکرات متعاقبا" اطلاع رساني خواهد شد.
به گزارش بورس پرس، اين هلدينگ با سرمايه 3 هزار ميليارد توماني يکي از 4 شرکت حاضر در صنعت چند رشته ايي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند

مرتضی شاهمیرزایی گفت: شرکت‌های پتروشیمی باید به حساب و کتاب خود توجه کرده و بدهی‌ها را تسویه کند. طبیعی است که مطابق برنامه باید بدهی را پرداخت کرد تا مانند چند روز گذشته، گاز قطع نشود. البته مجتمع و شرکت‌ها در بالا و پایین دست نباید خوراک را دریغ کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی در سال جاری، تامین خوراک است، گفت: همه ما برای تحقق بخشیدن به این مهم، وظیفه داریم. سه شرکت ملی گاز، نفت و پالایش و پخش، کمک می‌کنند تا این اتفاق رقم بخورد.

وی ادامه داد: شرکت‌های پتروشیمی باید به حساب و کتاب خود توجه کرده و بدهی‌ها را تسویه کند. طبیعی است که مطابق برنامه باید بدهی را پرداخت کرد تا مانند چند روز گذشته، گاز قطع نشود. البته مجتمع و شرکت‌ها در بالا و پایین دست نباید خوراک را دریغ کنند.

شاهمیرزایی افزود: رویکرد اصلی صنعت پتروشیمی در دولت سیزدهم این است که کم‌کاری‌های گذشته را با سرمایه‌گذاری جبران کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد: هم‌اکنون طرح‌های جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت در قالب چهار طرح برای جمع‌آوری گاز‌های غرب و شرق کارون از سوی شرکت پالایش بیدبلند خلیج‌فارس، شرکت هویزه خلیج‌فارس، ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و شرکت پتروشیمی مارون در حال اجراست تا از سوزاندن گاز‌هایی که در دهه‌های پیش سوزانده می‌شد، جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: حداکثر تا سه سال آینده در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعب از گاز‌های همراه شرق و غرب کارون توسط صنعت پتروشیمی جمع‌آوری می‌شود که گاز متان آن به شبکه سراسری تزریق و C ۲+ آن خوراک پتروشیمی‌ها می‌شود.

شاهمیرزایی گفت: شرکت پتروشیمی به عنوان شرکت مادرتخصصی تا پایان این اتفاق در کنار هلدینگ‌ها خواهد بود. هلدینگ‌هایی که متعهد می‌شوند، باید به اندازه توان خود سرمایه‌گذاری کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر مهمترین راهبرد صنعت پتروشیمی این است که به سمت تکمیل زنجیره ارزش برویم و این وابستگی در خام فروشی را به صفر برسانیم.

دیگر خبرها

  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند