Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده مک منمن، بیل و صلاح در تیم های شان ماندنی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استیو مک منمن ، هافبک پیشین لیورپول و رئال مادرید در مصاحبه جدید خود در مورد آینده گرت بیل، محمد صلاح و البته فینال لیگ قهرمانان اروپا حرف زده است.

به گزارش سایت گل، با وجود شایعاتی در مورد علاقه منچستریونایتد به گرت بیل، به گفته مک منمن، بیل در سانتیاگو برنابئو راضی و خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناختی که از این بازیکن و برخی از نزدیکان او دارم، می توانم بگویم او از حضور در رئال مادرید خوشحال است. آینده او تنها بستگی به خودش دارد و شاید فینال لیگ قهرمانان نیز بر روی آینده او تاثیر گذار باشد. او راضی است ولی به اندازه کافی فرصت بازی کردن پیدا نمی کند. او برابر یوونتوس از ابتدا به میدان نرفت و در مسابقه رفت برابر بایرن مونیخ بازی نکرد ینابراین چنین عواملی شاید بر روی تصمیم او اثر بگذارند اما او سبک زندگی خوبی در مادرید دارد و برای بهترین باشگاه جهان بازی می کند.

او همچنین در مورد محمد صلاح،  که شاید جانشین بیل در مادرید شود، گفت:

صلاح از توانایی بازی کردن در رئال مادرید برخوردار است ولی تنها نه ماه از حضورش در لیورپول می گذرد و برای تایید خود باید فرم فعلی اش را برای فصول زیادی تکرار کند. فکر نمی کنم به این زودی ها راهی رئال مادرید شود.

مک منمن در پایان در مورد فینال لیگ قهرمانان بین لیورپول و رئال مادرید اظهار داشت:

مسابقه خیلی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما لیورپول روی فرم بهتری است و سبک بازی آن ها جذاب تر است. با این وجود رئال مادرید با تجربه تر است و طی دو سال گذشته به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده است و این مزیتی برای آن ها خواهد بود. قطعا شاهد بازی بسیار جذابی خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مک منمن لیورپول صلاح لیگ قهرمانان اروپا بیل بیل صلاح گرت بیل لیگ قهرمانان اروپا لیورپول مک منمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم