Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین فصل خوانش آثار محمود استادمحمد با نام «یادمان محمود استادمحمد» برگزار می‌شود. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر ادبیات و نشر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بنیاد استادمحمد در نظر دارد، فصل تازه‌ی خوانش آثار این نمایشنامه‌نویس ایرانی را برای آشنایی نسل جوان برگزار کند،‌ به همین دلیل سومین دوره‌ی برگزاری این یادمان در مردادماه 1397 برگزار می‌شود و بنیاد استادمحمد از تمام گروه‌های منتخب شرکت در یادمان، نمایشنامه‌خوانی نمایشنامه‌های محمود استادمحمد، در این فصل خوانش هیچ محدودیتی برای حضور گروه‌های نمایشی وجود ندارد و اجراهای منتخب توسط نمایندگان هیئت مدیره بنیاد انتخاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمان دریافت تقاضا تا تاریخ یکم خردادماه است و نتایج اولیه و زمان بازبینی هم تا 15 خردادماه اعلام می‌شود. همچنین زمان برگزاری یادمان در نیمه‌ی اول مردادماه 1397 است که مکان برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان شرکت در سومین یادمان محمود استادمحمد، درخواست مکتوب خود را شامل نام اثر، نام کارگردان نام گروه، شهر و تلفن برای تماس‌های هماهنگی را به آدرس ایمیل  bonyadostad@gmail.com ارسال کنند.

متقاضیان برای ارتباط و دریافت اطلاعات تکمیلی هم می‌توانند از ساعت10 تا 16 با شماره‌ی 09364031264 در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات نمایشی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات نمایشی تئاتر ادبیات نمایشی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد