Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@21:04:16 GMT

دروازه بانی که دیگر جایی در تیم ملی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۳۵۴۶

دروازه بانی که دیگر جایی در تیم ملی ندارد

به گزارش جهان نيوز، دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی برزیل با اتفاقی متفاوت این دوره را پشت سر خواهد گذاشت. حقیقی که در جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل در روز پایانی توانست نظر کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند و سورپرایز مرد پرتغالی نیمکت تیم ملی لقب گیرد، غایب جالب توجه در جمع ملی‌پوشان حاضر در روسیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاید کمتر کسی در برزیل باور می‌کرد که کی‌روش وظیفه حراست از دروازه ایران را به علیرضا حقیقی بدهد؛ گلری که رویای حضور در فوتبال اروپا و لژیونر شدن را به حضور در کانون توجهات و جایگاه قابل اطمینان در فوتبال ایران ترجیح داده بود. کی‌روش اما مزد حضور او در فوتبال اروپا و تمرینات فشرده در لیگ روسیه و پرتغال را با اعتماد خود داد تا این دروازه‌بان چهره سورپرایز ایران در برزیل لقب گیرد.

نمایش این گلر در کنار فیزیک و ظاهرش او را در جام جهانی قبلی به سوژه رسانه‌های خارجی تبدیل کرد و او در ادامه در جام ملت‌های استرالیا نیز پیراهن شماره یک ایران را برتن کرد تا در دو تورنمنت مهم و پیاپی وظیفه حراست از دروازه ایران را به نام خود بزند.

حقیقی اما در ۳۰ سالگی و در شرایطی که تصور می‌شد بعد از درخشش در نیم فصل گذشته لیگ سوئد و قرار گرفتن در جمع سه دروازه‌بان برتر این لیگ با تنها نیم فصل بازی، بتواند در فصل منتهی به جام جهانی با نمایش موفق خود بار دیگر و برای سومین تورنمنت مهم فوتبالی ایران، خود را به عنوان شماره یک ایران مطرح کند با بدشانسی مواجه شد. ابتدا مصدومیت که باعث دوری و پشت سر گذاشتن مراحل درمانی شد و در ادامه نیز یک انتخاب نادرست اکنون باعث شده تا در لیست ۳۵ نفره ایران نامی از او نباشد و این‌چنین حذف جالب توجه نسبت به رویداد قبلی را از آن خود کند.

علیرضا حقیقی که در نیم فصل فوتبال ایران پیشنهادات اغواکننده‌ای از تیم‌های ایرانی را پیش روی خود می‌دید با توجه به شرایط سنی‌اش ترجیح داد به ادامه حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد و با حضور در تیمی اروپایی شانس مسلم قرار گرفتن در دروازه ایران در جام جهانی باشد اما بدشانسی همانند چند وقت اخیر دامن او را گرفت تا تنها امیدش به بعد از این رقابت‌ها و رقابتی دوباره با دیگر مدعیان شماره یک باشد.

منبع:خبرانلاین پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با ۱۸ بازیکن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • تهرانی‌ها پیشتاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • نگرانی ادامه‌دار دلواپسان از حضور زنان در ورزشگاه
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن