Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که نتایج انتخابات پارلمانی این کشور ریاض، واشنگتن و تل‌آویو را ناامید کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی در حسینیه محله صیدا گفت: مقاومت در جایگاه مهمی در حمایت از مردم فلسطین قرار دارد برای همین هدف دشمنی‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت هفت سال از هدف قرار دادن سوریه این کشور همچنان مقاومت می‌کند و دیگر کسی نمی‌تواند بر تغییر جایگاه و هویت سوریه حساب باز کند. حمله به پایگاه‌های اسرائیل در جولان تحول استراتژیکی در نزاع با اسرائیل محسوب می‌شود.

وی درباره انتخابات لبنان گفت: آن‌ها می‌خواستند از طریق پول و فتنه و تحریک، مقاومت را تضعیف و محاصره کنند. انتخابات پارلمانی سیلی به صورت تمامی دشمنان مقاومت بود. نتایج این انتخابات ریاض، تل‌آویو و کاخ سفید را ناامید کرد و نشان داد که هویت عربی لبنان یک هویت واقعی است. این نتایج ضمانت سیاسی نقش مقاومت را تقویت کرد.

نبیل قاووق تأکید کرد: روزهای آتی شاهد شکست‌های بیشتر عربستان در لبنان خواهیم بود. عربستان می‌خواست مقاومت در انتخابات تضعیف شود اما مقاومت قوی‌تر شد. عربستان خواهان دولتی بدون حزب الله بود اما در روزهای آتی شاهد این خواهد بود که دولت جدید با مشارکت حزب الله تشکیل خواهد شد و عربستان از اقداماتی که انجام داده و پول‌هایی که در این راه خرج کرده است تنها ناامیدی و حسرت را خواهد دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم