Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه قهرماني کشتي آزاد سالن زنده ياد توفيق جهانبخت با حضور جمعي از پيشکسوتان و مسئولان عصر امروز (دوشنبه) آغاز به کار خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از فدراسيون کشتي، اين پايگاه قهرماني کشتي با مديريت عسگري محمديان، دارنده 2 مدال نقره المپيک و مدال نقره جهان در کشتي آزاد در سالن زنده ياد توفيق جهانبخت راه اندازي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس مراسم آغاز به کار اين پايگاه قهرماني ساعت 17 امروز با حضور جمعي از پيشکسوتان کشتي و مسئولان در محل اين سالن برگزار مي‌شود. پايگاه قهرماني در رشته کشتي آزاد، روزهاي زوج از ساعت 17 پذيراي قهرمانان کشتي سراسر کشور خواهد بود.
* گزارش اتحاديه جهاني کشتي از انتخابي تيم‌هاي ملي ايران
اتحاديه جهاني کشتي گزارشي از مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي تيم‌هاي ملي کشتي بر روي سايت خود قرار داد. در اين گزارش ضمن ارائه خبرهاي حاشيه‌اي از مسابقات و درج نتايج کشتي‌گيران عنوان دار، عکس‌هايي از رقابت‌ها نيز قرار داده شده است.
در ادامه اين گزارش نتايج کامل رقابت‌هاي فينال و اسامي نفرات برتر نيز آمده است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای تعداد سهمیه‌های کشتی ایران به عدد ۱۱ رسید و تنها کار کسب یک سهمیه کشتی آزاد به گزینشی جهانی کشیده شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای، تعداد سهمیه‌های کشتی ایران برای المپیک به عدد 11 رسید. در مسابقات جهانی بلگراد، تیم کشتی آزاد با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شد و یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم توانستند از پیکارهای گزینشی قاره‌ای کسب سهمیه کنند.

در رشته فرنگی نیز مهدی محسن‎‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در صربستان کسب سهمیه کردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم نیز در بیشکک به سهمیه المپیک رسیدند تا سهمیه کشتی فرنگی برای حضور در المپیک کامل شود، اما تیم آزاد کشورمان باید طی دو هفته آینده در ترکیه حاضر شده و دنبال کسب سهمیه در وزن 57 کیلوگرم باشد.

علیرضا سرلک آخرین نماینده کشتی ایران برای کسب سهمیه وزن اول کشتی آزاد و آخرین سهمیه باقیمانده کشتی برای المپیک پاریس است.

آخرین مسابقه گزینشی المپیک، گزینشی جهانی است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 15 تا 21 مرداد ماه در پاریس به انجام خواهد رسید. تیم کشتی آزاد ایران دوره گذشته با سهمیه کامل و شش کشتی‌گیر در المپیک توکیو شرکت کرد، اما تیم ملی فرنگی پنج نماینده در این رقابت‌ها داشت و در وزن 87 کیلوگرم از سه رقابت گزینشی (مسابقات جهانی، گزینشی قاره‌ای و جهانی) کسب سهمیه نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند