Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:38:14 GMT

استارت بازدید روسای ورزش با تیم های رزمی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۴۴۳۳

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک امروز از اردوهای تیم های ملی بوکس و تکواندو بازدید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاد عالی بازی های آسیایی که هفته گذشته درباره تعداد ورزشکاران اعزامی به جاکارتا تصمیم گیری کرد، مصوب کرده بود که از هفته جاری مسئولان برای نظارت بر عملکرد ورزشکاران در اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین مقصد مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آکادمی ملی المپیک و بازدید از تمرینات تیم های ملی بوکس و تکواندو بود.


سلطانی فر وزیر ورزش، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، سجادی سرپرست کاروان اعزامی و شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح امروز ابتدا به محل تمرینات تیم ملی بوکس رفتند.

 


احدی سرمربی تیم ملی بوکس توضیحاتی را پیرامون وضعیت شاگردانش ارائه کرد. همچنین سلطانی فر در صحبت های کوتاهی خطاب به ملی پوشان بوکس گفت: «با تعدادی جوان باانگیزه، با قدرت  و با غیرت مواجه شدیم. تغییر و تحولات در فدراسیون بوکس نتیجه بخش بوده و حرکت های خوب و اینده نگرانه انجام شده است. بوکس مثل خیلی از رشته های دیگر حیات و حرکت جدیدی را آغاز  کرده است و همه مصمم هستند مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم در جاکارتا نتیجه خوب  بگیریم و بااین حرکت خوب و با برنامه  حماسه  بزرگی را خلق کنیم. به بوکس خیلی امیدوارم  و انتظار داریم با تمام توان بجنگند و از حریم  ورزش ایران دفاع کنند و با عزم و اراده  افتخار افرینی نمایند.»


برنامه بعدی رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش حضور در اردوی تیم ملی تکواندو بود که البته اول از همه خودش را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در ویتنام آماده می کند.

 


در جریان این بازدید هم فریبرز عسگری به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو گزارشی از وضعیت هوگوپوشان ارائه کرد. از سوی دیگر مسئولان صحبت هایی را در جمع ورزشکاران انجام دادند.

بوکس تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه