Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:10:28 GMT

«جنگ برای سیاره میمون ها» در فرهنگسرای اندیشه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۴۷۷۸

«جنگ برای سیاره میمون ها» در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و پنجمین هفته از نمایش فیلم های خارجی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به فیلم سینمایی «جنگ برای سیاره میمون ها» به کارگردانی مت ریوز و نویسندگی مارک بامبک و ریوز محصول ۲۰۱۷ امریکا اختصاص دارد.

«جنگ برای سیاره میمون ها» در ژانر علمی- تخیلی است که درباره تقابل میمون ها به رهبری سزار با انسان هایی است که درصدد چیره شدن بر کره زمین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندی سرکس، وودی هرلسون و استیون زان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

پس از نمایش فیلم، سعید هاشم زاده منتقد و محمدرضا مقدسیان مجری منتقد به نقد و بررسی فیلم «جنگ برای سیاره میمون ها» می پردازند.

«جنگ برای سیاره میمون ها» روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه اکران و سپس نقد و بررسی می شود.

کد خبر 4296251 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای اندیشه نقد فیلم تئاتر ایران کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن فیلم کوتاه ناصر چشم آذر شبکه یک سیما کارگردان سینما نمایشگاه نقاشی ماه مبارك رمضان سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد

سیاره عطارد یازدهم اردیبهشت در دورترین فاصله از خورشید قرار می‌گیرد، اما این پدیده از اصفهان قابل مشاهده نیست.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گردش ۸۸ روزه سیاره عطارد به دور خورشید باعث می‌شود سه‌شنبه -یازدهم اردیبهشت‌ماه- به دورترین نقطه از خورشید در فاصله ۰.۴۷ واحد نجومی برسد؛ سیاره عطارد برخلاف بیشتر سیارات که دقیقاً مدارهای دایره‌ای به دور خورشید را دنبال می‌کنند و فاصله آن‌ها از خورشید تنها چند درصد تغییر می‌کند، دارای مدار بیضی شکل است.

فاصله سیاره عطارد از خورشید بین ۰.۳۰۷ واحد نجومی در حضیض (نزدیک‌ترین فاصله به خورشید) و ۰.۴۶۷ واحد نجومی در اوج (دورترین فاصله از خورشید) متغیر است، این تغییر بیش از ۵۰ درصد به این معنا است که سطح آن در زمان حضیض نسبت به زمان اوج، دو برابر بیشتر انرژی از خورشید دریافت می‌کند.

قرار گرفتن سیاره عطارد در اوج خورشیدی از اصفهان قابل مشاهده نیست، زیرا در طول روز به بالاترین نقطه خود در آسمان می‌رسد و زمان غروب نیز بیش از سه درجه بالاتر از افق نخواهد بود.

کد خبر 749256

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران