Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:52:42 GMT

دانش آموخته کردستانی در اداره منابع آب مریوان بکارگیری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۴۷۹۴

دانش آموخته کردستانی در اداره منابع آب مریوان بکارگیری شد

سنندج - ایرنا - انتشار خبر جوان دانش آموخته مریوانی در خبرگزاری ایرنا، که با وجود داشتن مدرک دکترای زمین شناسی با گرایش منابع آب زیرزمینی به کارهای خدماتی مشغول بود، نتیجه داد و اداره منابع آب مریوان وی را بکارگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدتی قبل خبری از صلاح الدین کامرانی دانش آموخته رشته زمین شناسی در خبرگزاری ایرنا کردستان منتشر شد که انتشار آن بازتاب گسترده ای در بین مسئولان و مردم استان کردستان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از انتشار این خبر، شرکت آب منطقه ای کردستان از این جوان دعوت به همکاری کرد تا در صورت رفع مشکلات، زمینه بکارگیری او در این شرکت فراهم شود.
اداره منابع آب مریوان نیز پس از بررسی مدارک و استعلام های مورد نیاز از صلاح الدین کامرانی دعوت به کار کرد و وی هم اکنون در این اداره مشغول به فعالیت است.
کامرانی در گفت و گو با ایرنا از اینکه در رشته تخصصی خود مشغول به کار شده، ابراز شادمانی کرد و از شرکت آب منطقه ای کردستان و امور منابع آب مریوان قدردانی کرد.
وی که هم اکنون به عنوان کارشناس منابع آب این اداره فعالیت می کند اضافه کرد: کشورمان با مشکل کم آبی مواجه بوده و برون رفت از این وضعیت نیازمند یافتن راه کارهای علمی و انجام پژوهشی های تخصصی در این زمینه است.
صلاح الدین کامرانی دارای مدرک دکترا در رشته زمین شناسی گرایش منابع آب زیرزمینی از دانشگاه خوارزمی تهران است و از مدتی قبل از سر ناچاری و بیکاری در انبار مواد شیمیایی شرکت حفاری نفت ایران در اهواز مشغول کار شده بود.
شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
3020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتشار خبر امور آب مريوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان