Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون بين الملل بعثه مقام معظم رهبري با وزيرعلوم، تحقيقات وفناوري ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛‌ درديدار معاون بين الملل بعثه مقام معظم رهبري با وزير علوم، تحقيقات وفناوري، آقاي سيد محمد حسيني كه اخيرا سكانداري معاونت بين الملل بعثه را عهده دار شده است به تشريح فعاليتها و اهداف و ماموريت هاي بعثه مقام معظم رهبري درجهت گسترش و نشر فرهنگ زيارت دربين اقشار جامعه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي در ادامه آمادگي بعثه رهبري را براي انجام فعاليتهاي مشترك با وزارت علوم ابراز كرد و افزود: همكاري هاي سازنده و موثري بين وزارت علوم و بعثه درگذشته وجود داشته و از اين رو ما خواهان تقويت اين قبيل همكاري ها هستيم .

وي اضافه كرد: سفرهاي زيارتي و آموزش دانشگاهيان پيش ازاين سفرها، آشنايي با جغرافياي اماكن متنبركه و مشاهد شريفه درعربستان سعودي ، عراق و سوريه وبهره برداري از ظرفيت هاي فرهنگي سفرهاي زيارتي مي تواند از محورهاي اصلي همكاري بين دو دستگاه قلمداد شود .

در ادامه اين ديدار آقاي دكتر منصورغلامي وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري ضمن تبريك انتصاب معاون بين الملل بعثه رهبري خواستار تقويت همكاريها بين دو دستگاه شد.

وزيرعلوم ظرفيت دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي كشور را ظرفيتي استثنايي برشمرد و برگزاري سفرهاي زيارتي براي جامعه دانشگاهي را عامل مهمي در تثبيت و نهادينه سازي معنويت در دانشگاههاي كشور دانست .

وي اظهار داشت: وزارت علوم در حوزه فرهنگي اجتماعي آمادگي خود را براي ارتقاء سطح همكاري ها اعلام مي دارد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه کتاب مصلی دولت مساجد مقام معظم رهبری ترامپ و برجام معاون بین الملل بعثه رهبری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی با بیان اینکه حوزه پرورشی به مانند نخ تسبیح بین تمامی فرآیندهای تربیتی در وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارد گفت: معلم در کلاس درس، مدیر مدرسه در مدرسه و مدیر کل در استان باید بتوانند کار تربیتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی حلقه واصل بین امور تربیتی است افزود: باید تمامی فرآیندهای انجام شده به هم وصل و در نهایت به سوی «تربیت» ختم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه «حضرت آقا در صحبت‌های خود فرمودند معلم باید در کلاس کار تربیتی انجام دهد، درست است، اما معاونت پرورشی باید نقش ویژه خود را در وزارت آموزش و پرورش انجام دهد» اظهار کرد: از شش ساحت سند تحول بنیادین، تقریبا تمام ساحت‌ها، تربیتی و پرورشی است؛ هر چند معتقدیم عنوان دقیق پرورشی، امور تربیتی است.

پورثانی با بیان اینکه در مبانی نظری سند تحول کلمه‌ای به نام آموزش و پرورش پیدا نمی‌شود و سراسر کلمه تربیت است گفت: بحث هویت، آسیب‌های اجتماعی، قهرمان سازی و ... موارد اصلی کلام رهبر بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه تبیینی کشور در وزارت آموزش و پرورش با قریب ۵۰ هزار گروه دانش آموزی در قالب ۳۰۰ هزار دانش آموز در کشور در حال انجام است افزود: در این گروه‌ها دانش آموزان خود به کنشگری و تبیین مسائل انقلاب، مصالح نظام اسلامی و مسئله عفاف و حجاب می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه بعد از صحبت‌های حضرت آقا، کارگروهی در وزارت آموزش و پرورش در حال شکل گیری است تا تمام بیانات ایشان عملیاتی شود عنوان کرد: تمامی اجزای وزارت آموزش و پرورش و ارگانهای ذی ربط برای کمک به معاونت پرورشی در حال هماهنگی و کمک هستند تا یک کار تربیتی خوب در کشور انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • انعقاد تفاهم نامه علمی بین دانشگاه علوم پزشکی یزد و اندونزی
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه