Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@13:53:56 GMT

موج استقبال از #فوتسال_بانوان در توییتر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۴۹۴۰

موج استقبال از #فوتسال_بانوان در توییتر

قهرمانی شیردختران ایران در جام ملت‌های آسیا به موضوع داغ در فضای مجازی تبدیل شد و باعث ایجاد موجی ازتوییت‌های عموما شاد حول هشتگ #فوتسال_بانوان شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا دل بسیاری از ایرانیان را شاد کرد و به موضوع داغ فضای مجازی در ساعات اخیر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویدادی که واکنش کاربران توییتر را نیز در پی داشته و باعث ایجاد موجی ازتوییت‌های عموما شاد حول هشتگ #فوتسال_بانوان شده است.

این روزها که که موضوعاتی مانند «فیلتر تلگرام» و «خروج آمریکا از برجام» در فضای مجازی حسابی داغ هستند، ایجاد موج توییتری در واکنش به قهرمانی دختران ایران در آسیا نشانگر اهمیت این موضوع برای کاربران فارسی زبان توییتر است. موجی که بررسی توییت‌های 1.5 میلیون کاربر فارسی زبان در سامانه فضای مجازی پایشگر نشان‌دهنده مشارکت بیش از 8,900 کاربر در آن است.

مشارکت‌کنندگانی که با انتشار بیش از 18 هزار توییت توانسته‌اند توجه تعداد زیادی از کاربران توییتر را هم به خود جلب کرده و بیش از 202 هزار لایک دریافت کنند

گفتنی است 72% مشارکت در این موج بصورت ریتوییت بوده است.

روند انتشار توییت‌ها در این موج بصورت زیر بوده است:



همانطور که در شکل مشخص است، با شروع بازی فینال میان تیم‌های ایران و ژاپن در ساعت 15:30 روز شنبه انتشار توییت‌ها سیر صعودی به خود گرفت و بعد از پایان بازی به بیشترین مقدار خود رسید.داغ‌ترین لحظات این موج حوالی ساعت 5 تا 6 عصر بوده که در آن 3400 توییت در این موضوع منتشر شده است.

اگر چه روند انتشار توییت‌های این موج در ساعات بعد کاهش یافته، اما این موج تا امروز نیز ادامه یافته و همچنان در توییتر داغ است.

#فوتسال_بانوان و #فوتسال_زنان دو هشتگ پر استفاده این موج هستند که غالب کاربران برای انتشار توییت در این موضوع از آنها استفاده می‌کنند. همچنین #AFCWFutsal2018 هشتگ جهانی رقابت‌های بانوان در جام ملت‌های آسیا است و گروهی از کاربران فارسی زبان از این هشتگ برای دیده‌شدن بهتر توییت‌های خود در این موضوع استفاده کرده‌اند.

اکانت رسمی AFC نیز در توییتی با همین هشتگ #AFCWFutsal2018 لحظه بالابردن جام قهرمانی و شادی دختران ملی پوش فوتسال ایران را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است:


تصاویر متعدد دیگری نیز از شادی تیم فوتسال در فضای توییت داغ شدند که در تصویر زیر برخی از محبوب‌ترین آنها را می‌بینید:


*محمدرضا زمانی – کارشناس تحلیل داده در پایشگر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح

صبح روز سه‌شنبه پس از اعلامیه ارتش اسرائیل مبنی بر آغازعملیات نظامی هدفمند در شرق رفح، تصاویری منتسب به تانک‌های اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه منتشر شد. این تصاویر را که تایمز اسرائیل نیز منتشر کرده است، نخستین بار عمید سگال، تحلیلگر سیاسی شبکه تلویزیونی کانال ۱۲ اسرائیل منتشر کرد. هنوز ارتش اسرائیل درباره این تصاویر اظهارنظر نکرده است. طبق قوانین ارتش اسرائیل، نیرو‌ها نمی‌توانند به دلایل امنیتی تصاویر عملیات در حال اجرا را منتشر کنند. ارتش اسرائیل هنوز جزئیات بیشتری درباره عملیات در شرق رفح منتشر نکره است. اما روز دوشنبه دستور تخلیه مناطقی در شرق رفح را آغاز کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است